klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

Hoi meiden

@Natje
Ik zou ook graag met jullie meekletsen.
Klets ook op andere topic's, maar deze topic spreekt me erg aan!!
Ik ben mama 2006 ben 28 jaar en bijna 10 jaar samen met mijn mannetje.
Heb een dochtertje die gisteren net 2 jaar is geworden (08-09-2006).
Een geweldige meid en zins mei proberen we een 2e wondertje te maken, helaas tot nu oe zonder succes.
Heb over mijn dochter ook 9 rondes gedaan dus ik hou rekening met weer dezelfde tijd!!
Heb vandaag mijn eisprong gevoelt dus heb 24 sept NOD!!

@corina ik woon ook in het noorden gezellig!! Ik werk trouwens ook 24 uur, soms meer soms minder.

@liefding misschien is je cyclus van slag aangezien het nog maar de 1e ronde is, maar ik hoop natuurlijk dat je over een paar dagen wel positief mag testen.

@firtmum succes met wachten, ik duim voor je

@nice het is inderdaad weer spannend, gaf wel weer een inpuls aan onze relatie, het is toch elke x met klussen spannend, want het kan zijn dat we een kindje aan het maken zijn, geweldig.

Liefs Mama2006

Ook wij gaan weer bezig voor een tweede!    Ik kom uit het Noorden en ben 29 jaar. Ik heb een dochtertje van bijna 1 1/2 (eind deze maand).

Spannend weer heh?!!

Hoi Natje,

Ik ben een moeder van 30 uit het oosten van het land met een zoontje van april 2006.
Eind augustus ben ik gestopt met de pil en we gaan nu voor de eerste ronde, mijn NOD is op 28 september.

Ik heb wel een jaar getwijfeld over een tweede want  ik heb een zware bevalling gehad met mijn eerste en ik ben een jaar lang mezelf niet geweest ná de bevalling. Daarbij komt dat mijn zoontje altijd slecht sliep:
´s nachts, was wel 5x wakker en elke ochtend rond 6 uur wou hij eruit, Nu gaat het een stuk beter, hij slaapt tenminste door ´s nachts  en hij slaapt nu ook iets langer (tot 6.30). Dus moe ben ik ook nog steeds!
Het gaat nu net zo lekker zo met zn drieen, en dan moet je straks weer helemaal opnieuw beginnen.....zelfkwelling..... maar tóch willen we een tweede. We willen er ook niet te veel leeftijdsverschil tussen hebben.
Ik ben net als jij bang om niet genoeg liefde te   hebben voor allebei maar ze zeggen dat je liefde gewoon verdubbeld!!

Ik schrijf meestal op het topic: wie stopt er nog met in het najaar met de pil?
Het is daar ook erg gezellig en ook nog niet zo druk, misschien ook leuk om daar eens te komen kijken?

groetjes mamaJB

Zo hey wel een actief topic!!!

Liefs Mama2006
p.s mamaJB ik schrijf ook mee met stoppen in het najaar, grappig!!

Veel berichten zo snel, leuk!

Ik ben 32 en mijn zoon is net twee. Eigenlijk schrijf ik al een paar jaartjes mee op het forum, alleen onder een andere naam. Zit me nu ineens te bedenken, waarom ik die niet gewoon gebruik, haha...

Haha, zeker actief zeg, superleuk!

Mama 2006, we hebben dus gemeen dat onze dochters vlak achter elkaar geboren zijn, die van mij is van 27-08-2006. Maar die van jou dus heel recent jarig geweest, nog gefelilciteerd, jij hebt dus ook zo'n ontzettend heerlijk meid, misschien ligt het aan het sterrenbeeld, ik ben ook zo blij met mijn plaatje.
Ja je kijkt ook een beetje naar hoeveel rondes het de eerste keer gekost heeft he, dat doe ik automatisch ook hoor.

Ben zelf wel snel zwanger geraakt, alleen is het de eerste keer gelijk misgegaan na een week of 6, niet heel dramatisch hoor, maar ik houd er nu wel weer rekening mee. De tweede zwangerschap van mijn dochter is ook weer snel gegaan, alleen in het begin wat dreiging van miskraam gehad, maar de zwangerschap zelf is echt perfect geweest, mooiste tijd uit mijn leven, haha, ik hoop daar weer op dat geluksgevoel.

Enne het Noorden is nu goed vertegenwoordigd, haha, welkom ook Tina! Zekers spannend he!

Hoi mama JB, ik herken veel van wat je schrijft, mijn dochter slaapt eindelijk net pas door ze is nu 2....  
Wat naar dat je ook niet zo'n leuke herinnering hebt aan je bevalling, dan lijkt het me helemaal een moeilijke stap voor je zeg! Maar inderdaad, dat van die liefde voor 2 dat moet haast wel!

Nou ik ga nu naar bedje, ik moet echt nog helemaal wennen dat mijn dochtertje goed slaapt ineens...sinds kort slaapt ze zelfs nog wel eens een heel nachtje in haar eigen bedje en dat is zoooo vreemd voor ons. Ze kan er nu ook zelf in en uit en dat heeft haar goed gedaan de vrijheid, haha en ons ook.

Welterusten allemaal!

Hey Nice, grappig zeg, ik schreef hier ook en mijn dochter is ook net 2.....misschien hebben wel elkaar al eens ontmoet!

hoi hoi dames

ook ik kom ff gezellig met jullie beppen.

ik ben een jonge moeder van 23jaar en heb een dochtertje van 6maand wij gaan zitten nu in de 1e ronde van ons 2kindje net mijn nod gehad dus we kunnen lekker gaan klussenverder werk ik zo,n gemiddeld 15uur per week voor de nationale postcode loterij

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Terug
Bovenaan