A
Anoniem
Guest
Hoi meiden
@Natje
Ik zou ook graag met jullie meekletsen.
Klets ook op andere topic's, maar deze topic spreekt me erg aan!!
Ik ben mama 2006 ben 28 jaar en bijna 10 jaar samen met mijn mannetje.
Heb een dochtertje die gisteren net 2 jaar is geworden (08-09-2006).
Een geweldige meid en zins mei proberen we een 2e wondertje te maken, helaas tot nu oe zonder succes.
Heb over mijn dochter ook 9 rondes gedaan dus ik hou rekening met weer dezelfde tijd!!
Heb vandaag mijn eisprong gevoelt dus heb 24 sept NOD!!
@corina ik woon ook in het noorden gezellig!! Ik werk trouwens ook 24 uur, soms meer soms minder.
@liefding misschien is je cyclus van slag aangezien het nog maar de 1e ronde is, maar ik hoop natuurlijk dat je over een paar dagen wel positief mag testen.
@firtmum succes met wachten, ik duim voor je
@nice het is inderdaad weer spannend, gaf wel weer een inpuls aan onze relatie, het is toch elke x met klussen spannend, want het kan zijn dat we een kindje aan het maken zijn, geweldig.
Liefs Mama2006
@Natje
Ik zou ook graag met jullie meekletsen.
Klets ook op andere topic's, maar deze topic spreekt me erg aan!!
Ik ben mama 2006 ben 28 jaar en bijna 10 jaar samen met mijn mannetje.
Heb een dochtertje die gisteren net 2 jaar is geworden (08-09-2006).
Een geweldige meid en zins mei proberen we een 2e wondertje te maken, helaas tot nu oe zonder succes.
Heb over mijn dochter ook 9 rondes gedaan dus ik hou rekening met weer dezelfde tijd!!
Heb vandaag mijn eisprong gevoelt dus heb 24 sept NOD!!
@corina ik woon ook in het noorden gezellig!! Ik werk trouwens ook 24 uur, soms meer soms minder.
@liefding misschien is je cyclus van slag aangezien het nog maar de 1e ronde is, maar ik hoop natuurlijk dat je over een paar dagen wel positief mag testen.
@firtmum succes met wachten, ik duim voor je
@nice het is inderdaad weer spannend, gaf wel weer een inpuls aan onze relatie, het is toch elke x met klussen spannend, want het kan zijn dat we een kindje aan het maken zijn, geweldig.
Liefs Mama2006