Ik ben vandaag 5 weken en 5 dagen zwanger. Al voor ik het getest had had ik voornamelijk last van lekkere trek(uitgebreid ontbijten met gebakken tomaten, champgnons, bacon, bosui tot aan gemarineerde garnalen in knoflook olie) en dat om 7 uur 's ochtends. Daarnaast nam mijn reukvermogen toe en moest ik 's nachts uit bed voor 3 "minutenplas". Ik plaste 3 volle minuten.
In de week van de test kwam daar de hoofdpijn en halve nachten bij. Hoofdpijn als in een drukkende spanningsvolle manier en nachten wakker zonder verklaarbare reden. Ik pieker niet, ik denk niet, ik ben dan gewoon wakker.
Inmiddels Is deze week het reukvermogen wat afgenomen(of weer normaal) en ook de eetbuien zijn weer genormaliseerd. (ik eet nog wel lekkere dingen maar dan op de tijdstippen dat ik normaal ook zou eten en niet meer de hele dag door)
Vrijdag op zaterdagnacht heb ik (voor mijn gevoel na weken) weer een hele nacht doorgeslapen. En ook geen hoofdpijn en merk ik dat het plassen weer normaal wordt, wat ik vreemd vindt omdat ik wel veel drink, en mijn baarmoeder tegen deze tijd zou moeten rekken en ik daardoor vaker zou moeten plassen.
Maar er is helaas weer een klacht bij: obstipatie
. Ben al 3 dagen bezig.
Verder durf ik eigenlijk niet te klagen want ik ben niet misselijk.
Hoe gaat het bij jullie? Is het ook zo veranderlijk?