Wat een goed idee als topic!
Ik ben vandaag 7 weken zwanger, de eerste 5 weken niet zo'n vervelende kwaaltjes. Voordat ik getest had sliep ik al slecht en had ik gebroken nachtenen net als FFoontje zegt, op dat moment niet piekeren ofzo, gewoon wakker...
Gevoelige borsten voordat ik testte. in de week van de test een paar keer flinke hoofdpijn gehad.Verder helemaal niet het gevoel dat ik zwanger was. in de 6e week begon het zo'n beetje honger, wil graag eten maar kan niks eten, en als ik eet blijf ik honger hebben waar ik erg misselijk van word. Opgeblazen gevoel en onrustige benen. Rug vol met puisten (gelukkig niet hinderlijk)
Afgelopen week is dit steeds erger geworden en moet ik ook veel spugen, 2 kilo kwijt in 3 dagen, VK gebeld, moet goed opletten veel kleine porties eten en een weg zien te vinden in hoeveel ik kan eten. Veel drinken en.... niet werken..... Dit om prikkels te voorkomen dat ik nog meer moet spugen, dus zit nu thuis in de hoop dat ik me snel beter ga voelen.... Soms heb ik echt zin in iets en dan ineens is de zin helemaal weg en word ik ontzettend beroerd...
Door een depressie in het verleden neig ik snel naar het negatieve en daar krijg ik nu extra ondersteuning in.
De eerste weken miste ik het gevoel van zwanger zijn, maar nu is het er echt wel!! hahah
Dinsdag de 1e intake bij de verloskundige ben benieuwd wanneer we de 1e echo krijgen!!!
Nou dat waren de klachten wel zo'n beetje...