Klachten ontwikkeling

Oh en natuurlijk vaak plassen, sommige nachten moet ik er 1 en sommige wel 3x uit... Doorslapen kan ik me niet herinneren. Overdag moet ik ook vaak hoor hihi! Bijzonder he dat je lichaam zo werkt!

Hi meiden. Ik ben zwanger van de eerste en nu 6 wk + 4 dg onderweg.
Ik ben in vlagen misselijk, soms s ochtends en soms na het eten. Ik ruik alles, heel apart. Verder ben ik erg moe, kan de hele dag slapen als ik me er aan over geef. En als laatste doe mijn tepels pijn en zwellen mijn borsten aardig op!
Heel herkenbaar als ik jullie verhalen zo lees :)

He Tamamaatje, die krampen kunnen heel normaal zijn hoor! Je baarmoeder is toch aan het groeien en dingen aan het aanmaken voor je kleintje! Zolang er geen bloedverlies is en krampen die regelmatig komen zou ik me niet zo druk maken.. Ik weet dat het geen garantie geeft, maar ik heb ze bij mijn dochter tot 14 weken gehad!

tamamaatje die krampen zijn heel gewoon hoor, voelt een beetje als menstruatiekrampen vind ik
En zoals Betty al schrijft maak je er niet te veel zorgen over, pas bij bloedverlies word het serieus en moet je gelijk contact opnemen met je vk
veel suc6 weer

Ik ben van de eerste zwanger en nu 5 weken +3 dagen onderweg. De eerste paar weken was ik misselijk en mijn darmen sloegen op hol (ik heb prikbare darm stoornis, en nu verergeren de klachten flink), waardoor ik geen zin hed in eten. Mijn borsten doen flink pijn en zijn inmiddels al een volle cupmaat gegroeid. Ik ben telkens mega moe en heb ik hoofdpijn. Normaal gesproken heb ik altijd aan de voorkant hoofdpijn maar voor het eerst aan de achterkant.

Plofbuik elke dag, pijnlijke boobies, moeeeeee, misselijk, maagzuur en dat al vanaf 4 weken...ben 7w2d...

Merk dat ik nu last krijg met werken..herkennen jullie dit en hoe gaan jullie hier mee om? Ben de hele dag doodmoe, maar vooral 's middags, krijg ik een zeurend gevoel in mijn buik en kan me dan niet meer concentreren, zoooo beroerd voel ik me dan. Gister al 2 uurtjes verlof genomen, maar ja dat kan moeilijk elke dag...

gr Yosha

Maagzuur begint hier ook al te komen bij bepaalde producten.. Bleeeghh. Ik hing gister in het ledikantje om de kleine een kus te geven voor het slapen gaan, loopt echt letterlijk de maagzuur in me mond... Echt te ranzig gewoon een mond vol met zuur!

Gelukkig hoeven we nog maar ff ruim 35 weken hahahahahahahaha!!

Sinds de 5e week ben ik echt enorm misselijk. Meestal weet ik het wel binnen te houden, maar gisteren sloeg echt alles. Voelde me het het meisje uit the exorcist! Helaas nog niets gevonden wat echt helpt. Maar de momenten dat ik niet misselijk ben dan beetje moe en ook de boobs. Dat is het wel genieten...

Precies we mogen nog ff :D

Terug
Bovenaan