Klagen....

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,
Ik ben hier maar even geweest, en heb vorige week een miskraam gehad.
Als ik hier dan nog wel eens meelees, en iedereen zo hoor klagen, dan heb ik daar maar een antwoord op; wees blij dat het goed gaat!!!!!
Ik zou graag allerlei klachten hebben, dan weet je dat er iets groeit, en dat er iets gebeurt in je lijf.
Helaas mocht het deze keer niet zo zijn..
Snappen jullie me een beetje?
Niet rot bedoeld hoor, maar zo voelt het nu op dit moment..
Groet R

Op zich snap ik jou kant ook wel hoor maar eerlijk is eerlijk het is niet de schuld van de zwangeren dat het bij jullie helaas misging.

En dit forum is er ook voor dat iedereen zijn ei even kwijt kan en als dat betekent dat iemand het zat is om de halve ochtend boven de wc te hangen dan mag diegene dat best schrijven. Tenslotte hoef je niet alles te lezen toch. Iedereeen weet wel dat een zwangerschap een wonder is maar als ik het even niet meer leuk vind omdat ik ziek word van de pijn in mijn rug en ik wil dat ff kwijt doe ik da. Niet om jou in te wrijven dat jij helaas niet zwanger bent maar gewoon om het feit dat ik (en anderen misschien) verdrietig ben dat ik er op dit moment niet van kan genieten.

Dit is echt niet als een aanval bedoelt maar vind wel dat iedereen in zijn waarde gelaten moet worden en als iemand even van zich wil praten moet dat kunnen.

hallo,

het is idd heel rottig dat je een miskraam hebt meegemaakt ik heb er zelf ook twee gehad en weet dus hoe het voelt!

maar ik ben het wel met chislaine eens!
dit is een zwanger forum en die is er voor om ons ''ei'' kwijt te kunnen!
en je hoeft het idd niet te lezen!

ik heb de afgelopen periode ook heel wat afgeklaagd!
dat je zwanger bent wil niet zeggen dat je elke dag happy voelt!

ik moet ook eerlijk zeggen dat ik jou berichtje eigelijk heel raar vind!
zo dacht ik ook niet over zwangere vrouwen nadat ik twee miskramen achter mekaar heb meegemaakt!

als je het er zo moeilijk mee hebt, is het misschien een tip om even niet op een zwangeren forum te komen lezen!
dan worden wij ook niet aangevallen op ons gevoel!

sorry dat ik zo reageer, zal de hormonen wel zijn!
ik vond het een beledigend verhaaltje!!!!!

Hey R,
Het is heel begrijpelijk hoe jij reageert.... We mogen inderdaad eigenlijk niet klagen!
We moeten blij zijn dat zoiets moois ons mag overkomen en zoals jij zegt blij zijn met elke symptoom die hierbij komt kijken, hoe vervelend dan ook op dat moment....
Helaas werkt t alleen niet altijd zo... We raken vermoeid door gebroken nachten en hebben af en toe de behoefte om even lekker te zeuren! De hormonen werken ook niet altijd helemaal mee!
Het belangrijkste is dat we blijven beseffen dat zwanger zijn iets heel moois is en we in onze handjes mogen knijpen als de hele zwangerschap en geboorte goed verloopt!
Wens jou heel veel sterkte met het verwerken van jullie grote verlies en ik hoop dat jullie (als jullie dit willen) ook het geluk weer vinden in het kleinste grote wonder!
Sterkte L81 (30 wkn)

Hoi Chislaine,
Gellukig is iedereen anders..
Ik heb al twee kids, en ook toen hoorde je mij niet klagen..
Ik zit nu eenmaal anders in elkaar..
Iedereen mag uiteraard doen,zeggen en voelen wat ze wilt, maar ik zie het gewoon als iets heel moois, en de klachten horen erbij..Dat weet je.
Maargoed, denk dat  dit gevoel ook weer over zal gaan over een poosje, ik voel me nu zo.
En dat moet ik ook mogen zeggen toch??
Groet R

Hoi L81,
Jij begrijpt het.
En brengt het ook op een normale manier, naar me terug..
Als mensen het beledigend vinden is dat niet mijn bedoeling geweest hoor, en ik kan er niets aan doen als het zo opgevat word.
Als jullie mogen klagen, mag ik  toch ook mijn ongenoegen uiten????
Ik vertel wat ik voel, en zie daar geen kwaad in.
Als iemand het niet wil lezen...
R

sorry RW

maar ik vind echt dat je onzin praat!!!

ik heb me de afgelopen tijd super ellendig gevoeld. ik kon eerst niet van de zwangerschap genieten!

ik heb er eerst al een anderhalf jaar over gedaan om zwanger te worden, en toen nog twee miskramen en toen eindelijk zwanger!!

ik dacht op een rose wolk te zitten!

maar nee dat was dus niet zo, ik voelde me verdrietig misselijk verschrikkelijk moe!
oud zeer van mijn jeugd die omhoog kwam noem maar op!

en tuurlijk vond ik dat ik er bij stil moest staan dat er een wonder in mijn buik groeide!
en het is ook een wonder, en ben super blij met dit kind!

maar hormonen doen gekke dingen met je, zou je moeten weten je hebt al twee kinderen op de wereld gezet en nu net zwanger geweest!

het is heel spijtig van je miskraam maar dat is geen reden omdan volgens tegen zwangeren gaan lopen ''zeuren'' dat ze niet mogen zeuren!

soorry maar daar kan ik echt heel slecht tegen, eigen leed is het ergste leed!

dan kan ik overal wel bij gaan stil staan, bij alle ellende in de wereld! ja toch!

Hoi

Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt heb zelf ook een miskraam gehad.
Maar ik klaag zelf ook.Ben 5 jaar bezig geweest om zwanger te worden en is nu eindelijk door iui gelukt.Als ik mensen hoorden klagen hoe misselijk ze wel niet waren zei ik altijd wees blij had ik dat maar dan was ik in ieder geval zwanger.Hellaas werkt het zo niet etc.Heb geen makkelijke zwangerschap en klaag regelmatig bij mijn partner daarnaast is dit forum er om elkaar te helpen met postifieve en ook negatieve dingen.Juist door te klagen kan het een positieve wending geven aan het verhaal geven,  doordat mensen je kunnen oppeppen kan je het weer zoniger in zien of juist alleen maar blij zijn dat mensen je begrijpen Het hoort erbij.Maar kan me heel goed voorstellen hoe je voelt.Ik hoop dat je gauw weer zwanger mag zijn en de miskraam een plekje  kan geven.

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan