Klagen....

Pfff wat een ophef! Daar heb je de hormonen weer...!
Ik denk dat je geen betere plek kunt vinden waar vrouwen over een onderwerp zoveel meningen en verschillende gevoelens hebben als op een Zwangerenforum!
Het belangrijkste is dat iedereen hier zn zegje kan doen en zich daardoor opgelucht of 'beter' voelt! Dat geldt dus voor iedereen!
Deze topic is opgesteld zodat RW haar verhaal en emotie even van dr af kon schrijven, ik vindt dat we (ook al denk je er anders over!) dit moeten respecteren!
Dit blijft een zwangerenforum dus de meeste vrouwen zitten momenteel in een hele andere 'vibe' en weten gelukkig niet hoe zij zich voelt!
Voor degene die ook een miskraam hebben gehad geldt hetzelfde, iedereen ervaart zo'n verlies anders! Laten we iedereen in zn waarde laten ok?!
Dan zullen we ook begripvol reageren als jij weer eens heerlijk wilt klagen over je zwangerschap!
Succes allemaal!
L81

Hallo,

Wilde eigenlijk niet reageren maar doe het toch!
Dit is het forum voor zwangeren, dus als die nu hier lekker gaan klagen over zwangerschapskwaaltjes, die er welliswaar bij horen, maar wel erg vervelend kunnen zijn en als degene die een miskraam heeft gehad en haar ei kwijt wil dat nu doet op het zwanger worden-forum of op het forum voor vrouwen die zwanger willen worden na een miskraam, dan kan er ook geen onbegrip komen.
Zwangeren ga lekker door met klagen, zeuren en vooral genieten en voor degene die hun miskraam aan het verwerken zijn, op het zwanger wordenforum zijn heel veel mensen te vinden die in hetzelfde schuitje zitten!

Groetjes mama van 5

Wat een hormonen vliegen er weer rond zeg.

Ten eerste heel rot dat je een miskraam gehad hebt hoor. Lijkt me echt een van de
ergste dingen die je kunt meemaken.

Maar zoals jij het zegt zou je nergens over mogen klagen, want er zijn altijd wel mensen die het slechter hebben. Jij klaagt vast ook wel eens over je eten of over de dure boodschappen die je moet doen, de benzine of wat dan ook. Waarschijnlijk denk je dan ook niet altijd van ik mag blij zijn dat ik eten heb of ik moet blij zijn dat ik mijn boodschappen kan betalen, want er zijn ook genoeg mensen die dat niet kunnen.

Ik hoop dat we je snel weer zwanger hier hebben, zodat je lekker met ons mee kan mutsen.

liefs Danique
28w0d

ik denk dat mama van 5 het niet beter had kunnen zeggen!
zo is het maar net!

groetjes Wilma

Hoi allemaal,

Zo te lezen zorgen de hormomen hier weer voor een hoop ophef. Ik begrijp wel wat R. bedoelt en waarschijnlijk bedoelt ze het ook niet zo rottig als het bij sommige misschien is overgekomen. Ze heeft sorry gezegd en wilde het alleen even kwijt. Ook bij R. zit natuurlijk een berg emoties door de miskraam.
Maar ook de anderen begrijp ik. "Klagen" over zwangerschapskwaaltjes moet natuurlijk kunnen hier op het forum, dat wil niet meteen zeggen dat je het niet fijn vindt of waardeert dat je  zwanger bent. Iedereen heeft andere kwalen of gaat daar anders mee om. En soms even je hart luchten is erg lekker!

Zelf ben ik na mijn miskraam niet meer op dit forum geweest omdat ik dat erg pijnlijk vond. Het forum 'zwanger na een miskraam' is misschien een forum waar je meer aan hebt na een miskraam en waar je je ei kwijt kunt over dit soort zaken. Ik heb daar zelf in ieder geval veel aan gehad.

Groetjes Landi

Hoi RW72.. jammer dat het zo gegaan is.
Ik kan me voorstellen hoe je je voelt.

Ik zie helemaal niks raars aan je bericht. Je bedoelt het ook absoluut niet slecht , ik begrijp je.
Ik ben nu 10 weken zwanger, en als ik een dagje geen kwaaltje heb kan ik soms ook denken van zou het wel goed zijn.. Zodra ik me weer ziekjes voel ben ik zeg maar opgelucht, hoe raar het misschien ook klinkt. Dus het gaat waarschijnlijk wel goed met de baby denk ik.

Maar in ieder geval, toch bedankt voor je bericht. Je hebt gelijk!
Sterkte!

Terug
Bovenaan