Klagen....

Wat een gedoe zeg.

Ik vind het heel vervelend dat je een miskraam hebt gehad. Echt waar.

Maar ik denk dat je het niet moet zien als klagen, we zitten hier allemaal op het forum om dingen met elkaar te delen, de leuke en de minder leuke dingen.

Ik snap dat je het nu zo ziet, en dat jij niet 'geklaagt' heb bij je vorige 2 zwangerschappen. Goed.
Maar iedereen is toch anders...?

Ik word ram gek van de pijn in mijn onderrug, de banden in mijn buik zijn aan het oprekken, de misselijkheid die de hele dag door duurt... en ik kan hier gewoon mij ei kwijt.

Ieder zijn ding toch?

Maar ik blijf erbij, vind het echt super erg voor je dat je een miskraam hebt gehad.

sorry sorry sorry,
Als mensen zich boos voelen of gekwetst door wat ik schrijf.
Volgens mij is het nooit de bedoeling om hier iemand voor het hoofd te stoten.
Erg rot dat dit zo loopt nu..
Ik ken niemands achtergrond, en dit was ook niet mijn bedoeling, echt niet.
Wilma ik vind het echt niet leuk dat je me zo neerzet hier, maar aan de andere kant kan ik je begrijpen.
Alleen wel gek dat iedereen hier mag zeggen wat hij kwijt wilt, of wat hij te klagen heeft, maar dat wat ik zeg onzin is..????
.
Wens jullie het beste, en nogmaals sorry voor diegene die het raakt..R

iedereen die hier ''klaagt'', ''klaagt'' over zichzelf!
jij klaagt over ons!
dat is het verschil denk ik!!!!

ja sorry dat ik het zo neerzet!
ik vond het ongepast van je!

en ik meen het dat het het heel erg is van je miskraam!

succes verder

Hallo R,

Allereerst wil ik je zeggen dat ik het heel vervelend voor je vindt dat je zwangerschap niet juist is verlopen. Ik kan goed begrijpen dat je zoiets  hebt van, wat klagen jullie nou terwijl jij net een miskraam hebt gehad. Maar weet je bij mij is het ook een paar keer (4x)  mis gegaan helaas. Ik heb zoveel verdriet ervan gehad dat ik dacht dit nooit meer. Inmiddels ben ik al 36 weken zwanger en heb ook de nodige kwaaljes. Het is niet echt klagen wat ik en  de zwangeren doen, tenminste zo zie ik dat. Ze willen ook hun ei kwijt net zoals jou, begrijp je?

Ik hoop echt voor je dat je alles een plekje kan geven en dat je kinderwens mag uitkomen.

Veel succes en sterkte Monique.

hoi,
Ik denk dat ik ook gevoelsmatig reageer hier hoor.
Ik lees graag mee, en bedoel het niet verkeerd.
Tuurlijk snap ik wel dat dit forum er is om dingen te kunnen vertellen aan mede-zwangeren. Andere forums werken net zo.
Misschien heb ik het niet goed geformuleerd, of het er te hard neergezet.
Ik bedoel eigenlijk dat het niet leuk is om te horen hoe mensen die zwanger zijn ''klagen'', terwijl er zoveel mensen zijn die maar wat graag zwanger zouden willen zijn..Ook anderen met mij..
Ik wilde dat even delen, maar dat is niet goed overgekomen denk ik.
R

Tja sorry hoor maar ben blij voor je dat je bij je andere 2 zwangerschappen blijkbaar nergens last van had en dus geen reden had om te klagen maar een ander afbranden omdat ze niet zingend van geluk door de straten waggelen word ik kriegel van.

Wij mogen niet klagen maar jij blijkbaar wel, wat is dan het verschil?

Ik had al sorry gezegd dacht ik, maar als je dat niet leest, of wilt horen, brand je gewoon zelf een ander af, die het echt niet kwaad heeft bedoeld..jammer.

kunnen jullie het hier niet gewoon bij laten?

Laat mensen gewoon lekker in zijn waarde....

Ik snap dat je nu ff wilt klagen, omdat wij klagen... snap ik allemaal best.

Maar dit onderwerp loopt op niets uit...

Terug
Bovenaan