Klagen

Hoi andere baby's

Nou, mijn mama klaagt hier wel eens over mij of over mijn oma of over andere dingen, maar ik moet nu ook echt maar eens een keer mijn mond open trekken...

Mijn mama was vanavond zo gemeen. Ze zette me in mijn stoel en toen gaf ze me eten. Lekker dacht ik nog. Wortels of bonen, maar neeeeee..... Ik kreeg Brocolili of zoiets BAH! Weet je wat ze zegt... Ik kan het je niet kwalijk nemen, ik vind het zelf ook niet lekker.

Ik denk als ik nou bij ieder hapje wat ze in mijn mond stopt mijn tong naar buiten steek, dan houdt ze vanzelf wel op, maar nee hoor, ze ging gewoon door!

Na een half potje gaf ze het eindelijk op met de woorden morgen beter, weten jullie wat ik doe als ik die vieze troep morgen weer krijg, dan spuug ik het lekker in haar gezicht, lekker puh... (Niet verklappen, he!)

Toen dacht ik dat ik dan nu wel die lekkere worteltjes zou krijgen, maar ik kreeg een Fles! Dat is voor BABY'S.

Nou jongens en meiden, ik ga nu naar bed, maar willen jullie je moeders vragen met mijn moeder te praten zodat ik morgen geen brocoli meer krijg...

Dikke nachtkus van Laura

ps. Weten jullie wat nog het gemeenste is? Papa en mama aten vanavond pizza. Wat zag dat er lekker uit, zeg.

Hoi Laura.

Ja belachelijk zeg die broccoli,ik vind dat ook zo smerig!!
Maar wat ik nog erger vind is het fruithapje,gemengd fruit,getverrrrrrr.
Ik ril en kokhals bij elk hapje en mijn mama houd niet op voor ik het hele potje leeg heb.
Zelf doet ze net of ze het lekker vind,raar hoor!!
Daarna boer ik die rotzooi zeker nog 2 uur op!
Ik krijg nu al de rillingen als ik aan morgen denk!
Geef mij maar worteltjes,die vind ik wel lekker maar krijg ik alleen als we niet meer weg hoeven omdat ik 4 uur laten nog oranje spuug.
Als we nog op bezoek moeten krijg ik bloemkool,lekker veilig zegt mama dan.
Succes met je groentenhapjes!!

Liefs Teun.

Hoi Laura,

Oh jee, ik krijg nu heeeeeeeerlijke bloemkool (moet je ook eens om vragen!) maar hoorde mijn mama ook zeggen dat ik hierna broccoli zou krijgen! Hellup!

Overigens is mijn mama ook niet zo grappig hoor, want ze duwt iedere dag fruit in mijn mond. Ze warmt het op, maar het blijft goor! En als ik dan een vies gezicht trek, LACHT ZE ME UIT! Eigenlijk vond ik alleen appel en peer lekker. Tja, ik ben een echte hollandse meid he? Mango, perzik, jakkie!

En wat ook gemeen is: papa en mama eten allemaal lekkere dingen voor mijn neus, zoals chocola en taart. En dan zeggen ze 'mmmmmm, lekker'. Dan ga ik zitten smakken om duidelijk te maken dat mij dat ook wel wat lijkt. En dan zegt mama 'Nee, Essie, nog een paar   maandjes wachten'. Dat is toch kindermishandeling?! Ga het dan ergens anders opeten! Als mijn mama straks weer zwanger is, neem ik wraak hoor. Dan ga ik voor haar neus rosbief en sushi zitten eten! Dat lust ik ook wel niet, maar dan weet ze tenminste hoe het voelt!

Groetjes,

een getergde Esther

Hai,
Het is toch ongelofelijk hé dat die mama's maar gewoon doorgaan als je laat weten dat je het echt niet lust. Vieze gezichten helpt niet ook je hoofd weg draaien helpt niet......pfffffff. Traag van begrip denk ik hihihi. En doe dat alleen nog maar bij fruit, alle soorten.
Ik ben bang voor de dag dat ze me groenten gaat voorschotelen.
Ik hoop dat je snel door heeft dat ik echt niet van fruit hou en ze niet weer elke dag met een potje komt aanzetten!!!

Nou iedereen succes
Kus Evi

Aan alle baby's die ook een gore fruithap krijgen

Met de fruithap heb ik mijn mama goed opgevoed! Iedere dag verkruimeld ze braaf een halve Liga door mijn fruithap, dat maakt die vieze fruithap al een stuk beter! Als ze nou ook maar zo'n goede truc voor de brocoli had...

Liefs Laura

Hoi Laura,

Waar koopt jouw mama die liga? Ik heb het al tegen m'n mammie gezegd, maar toen zei ze dat ze bij ons alleen liga's vanaf 6 maanden hebben. Of...zit ze dan te jokken?

Groetjes,

Esther

Terug
Bovenaan