Klagen

Nee hoor, jouw mammie zit niet te jokken, mijn mama doet gewoon net alsof ik 6 maanden ben! Trouwens, dat is wel het enige waarbij ze dat doet, hoor. Mijn mama was gewoon wanhopig genoeg en kreeg dit als tip van mijn toekomstige schoonmoeder.

Groetjes Laura

Zooo, jij bent er vroeg bij?!! Bedoel je jouw toekomstige schoonoma niet?
Mijn mama is onverbiddelijk, helaas. Ik kijk al een tijdje haar boterhammen uit haar mond, maar ik krijg NIETS. Alleen een keer een broodkorst, maar voordat ik doorhad wat ik ermee kon, had ze m alweer afgepakt...
Jullie boffen maar met jullie mama's! Ik moet nog minstens 2 maanden wachten van mijn mama. Misschien krijg ik haar nog om?????????

Nee, hoor ik bedoelde mijn toekomstige schoonmoeder. Hij is vijf jaar, heel lief en ik mag hem heel hard aan zijn haren trekken en dan wil hij nog z'n tompouce met me delen. Wat wil je nog meer. Zoiets lekkers krijg ik niet van mijn mama en dat is tocht het enige wat belangrijk is, niet?

Liefs Laura

Nou hier wordt ook aardig geklust in de keuken! Sinaasappeltje geperst, banaantje gepureerd en dan die liga waarvan mama zegt dat ik die lekker ga vinden!!! En als ze dan klaar is eet ik het niet op!!
Al het werk voor niks! Ik heb ze het proberen duidelijk te maken maar ze luistert niet .

Kus Evi

Aha, bedankt voor alle tips. Broccoli is dus vies, goed onthouden.
Ik krijg alleen nog maar wat rijstebloem door de mamamelk, in een papje, en dat hap ik lekker op. Ik weiger namelijk uit de fles te drinken, hoe liever papa en mama het willen, hoe harder ik ga gillen....
Moet je nagaan wat ik allemaal ga doen als ik groter ben.

Gr Lotta

Broccoli vies? En mijn mama wil als ik 6 maanden ben BEGINNEN met broccoli!! Help!!

Trouwens, mijn grote zus van 4 jaar zegt dat broccoli aan de bomen groeit. Kijk maar eens naar sesamstraat. Daar groeien broccolibomen in de straat! Wat is dit voor broccoli-offensief van de grote mensen??? Het zou verboden moeten worden!

Terug
Bovenaan