Klagen

Hoi Laura,

Nou, ik heb ut ff tegen mijn mams gezegd. Maar weet je wat ze zei...?! Dat ze dat voor mij niet nodig vond OMDAT IK AL WEL GENOEG SPEKRIBBELS HEB!!!! Nou vraag ik je, zoiets zeg je toch niet? Pffffffffff! Geen liga voor mij dus. Dus heb ik maar eieren voor mijn geld gekozen en vandaag een hele perzik opgegeten. Viel best mee.

Liefs,

Esther

Hoi Laura,

klinkt inderdaad smerig, broccoli!!!
Maar weet je wat ook gemeen is? Ik mag nog helemaal niks, alleen melk. Saai hoor. Mama heeft ineens bedacht dat ik pas iets anders mag als ik 6 maanden ben! Dan pas!!!!! Omdat ik grotere kans heb op allergien.
Nou, mijn grote broer ook, maar die kreeg gewoon fruit hoor toen ie 4 maanden was. Vond ze  leuk om het al te geven en die rare bekkies te zien. Maar ineens is ze van de gezondheid.  Raar mens. Krijg wel rijstebloem, maar weet je wat? Dat eet ik gewoon niet! Uit protest laat ik het allemaal achter in mijn flesje, hahaha. Moet je me maar geen hypo-allergeen geven!

Kusjes,
Ilyas (geboren op 19 januari)

He gelukkig, wat herkenning bij medeslachtoffers. Wat die mama's zich toch allemaal in hun hoofd halen..... ik krijg gelukkig nog maar alleen een beetje fruit, want die groente lijkt me helemaal vies. Dit is al niet te pruimen. Ik trek een lang gezicht en tot drie keer toe spuug ik het weer uit, maar mijn mama blijft het terug stoppen. Tsja, dan eet ik het uiteindelijk maar op.
Weet je wat ook leuk is.... geluid maken met volle mond. Vooral prrr en pffff. Da's leuk joh. Mijn mama moet dan altijd stiekem lachen en ze probeert dat te verbergen, maar ik heb het lekker toch gezien.
Groetjes Quinn

Hoi, hoi,

Vanavond krijg ik rijstebloem in mijn flesje... Eens kijken hoe dat smaakt... Mama was trouwens wel gemeen, ze wilde geen rijstebloem met vanille voor me kopen, terwijl dat me zo lekker lijkt! Vandaag ben ik met mama naar het consultatiebureau geweest. Iedereen is heel erg tevreden over me, maar ik heb het hele consultatiebureau bijelkaar geblerd, (excuses, ik ben maar een baby, ik weet niet hoe je geblerd schrijft.)alvast zodat ze me GEEN broccoli geven.

groetjes van Arjun

ps: Alle baby's die broccoli eten veel sterkte!

Hoi allemaal,

ik heb vanavond worteltjes gekregen en lekker weer alles tot de laatste hap opgegeten. Kijk, zo moet je moeders opvoeden. Het is een kwestie van belonen. Als ze het juiste potje voor me koopt, eet ik het op. Is het niet goed, dan doe ik moeilijk.

Als ze morgen weer aankomt met wortels, dan ben ik tevreden. Kan ik niet mijn hele leven worteltjes krijgen?

Nee, ik ben bang dat mijn mama niet zo lief is.

Esther, jouw mama is ook niet lief... Vetribbels (ofzo)... Dat zijn vast de eerste drie jaar therapie . Ik heb er trouwens ook al drie te pakken, mijn papa zei vanavond dat hij mijn benen te dik vond en dat die voor ik groot ben wel dunner moeten worden. Wat weet hij nou van babyvet? Ik heb alvast een minderwaardigheidscomplex!

Arjun, veel plezier met de rijstebloem. LEKKER!!! Ik krijg het ook elke avond voor het slapen gaan.

Quinn... wacht maar tot je brocoli krijgt. Dat is nog veel viezer dan fruithap!

Succes allemaal

Laura

Momenteel drink ik de fles en dat vind ik echt niet zo erg, waarom moet alles nou gaan veranderen, broccoli?, worteltjes?, rijstebloem?, gepureerd fruit?.
Waarom kan ik trouwens niet mee doen met zo'n lekker vet burgertje uit de friettent of een lekker gezonde roti. Maar mijn papa zou weer zeggen dat ik een dikkop heb en mama zou weer zeggen dat hij dat niet mag zeggen waar ik bij ben. Nou, dikkop of niet, ik ga protesteren tot ik pizza's, friet en poffertjes met vette stroop mag eten.

groetjes allemaal
Arjun

Terug
Bovenaan