Ik had dat ook helemaal uitgezocht. Speciaal bij Bonprix een zwangerschaps nachtshirt gekocht voor 10 euro die over mijn billen viel als ik rond wilde lopen. Een zwarte zodat het er niet bloederig uit ziet op de foto's.
Ehhm tja
Ik had een vergiftiging en lag aan allerlei kabels en slangetjes en kon met de pijn van de weeen er ook nog eens bij heel moeilijk uit bed komen. Heb ik dus ook niet gedaan. Ik had het daarnaast echt bloedje heet, dus dat shirt lag tot mn oksels opgestroopt en mijn man was continu washandjes in mijn gezicht en haar aan het leggen. En de foto's? Ik sta erop met een bloederige baby op mijn blote buik, de eerste poep droop langs mn buik naar beneden, en mijn haar was 1 grote vochtige vogelnest, rode opgezwolle boei erbij. En ik ben er mega trots op, want het was een heftige bevalling en mijn strijd is goed vastgelegd zo.
En serieus? Het boeide mij geen flikker meer wie wat zag of wat ik aan had. Volgende keer als het een natuurlijke bevalling wordt ga ik voor een spaghetti hemdje, met hooguit mn dunne badjas in de tas voor de zekerheid. Als ik dan wel rond wil lopen.