Kleding tijdens bevalling

Beste allemaal,

Ik ben benieuwd wat jullie van plan zijn aan kleding te dragen tijdens de bevalling. Op lijstjes zie je altijd staan "beval-shirt meenemen", maar wat is een fijn beval-shirt?
Ik ben ook erg nieuwsgierig naar verhalen hierover  van ervaringsdeskundigen! Wat had je aan, was dat fijn of juist niet, wat voor tips zijn er?

Bedankt alvast!

ik had gewoon lekker shirt bij, belangrijk is dat het lekker zit en dat JIJ je er fijn in voelt, vaak heb je het tijdens de weeen koud en tijdens het persen mega heet dus misschien een hemd is fijn ik had daarvoor een vest erover en toen ik het warm kreeg dat uitgedaan..

ik had een nachthemd aan, toen het allemaal begon midden in de nacht en omdat het zo snel ging was mijn zoon al geboren voordat ik nog iets anders aan had kunnen trekken.

Daarna kreeg ik het ook heel erg warm en wist ik niet hoe snel ik alles uit moest doen!

Succes,

Suus

Bij mijn eerste had ik ook een lekker shirtje aan, maar na het douchen kreeg ik het zoooo warm dat ik die al snel weer uit had. M'n sokken had ik wel aangelaten, hihihi, het was dus erg charmant.

hoi hoi
nou om heel eerlijk te zijn heb ik nogal wat gewisseld tijdens de bevallingen.
maar het fijnste vondt ik zo,n big shirt,en inderdaad sokken want je krijgt hele koude voeten.
liefs sil

Ik had een lekker ruim zittend nachthemd aan en ook dikke sokken. Neem niet je mooiste spullen mee, want mijn shirt heb ik in het ziekenhuis in de kliko gegooid. Het zat vol met bloed en smurrie!

Terug
Bovenaan