Ha ha, leuk dat je het vraagt. Toen ik zwanger was vroeg ik me dat ook af. Kon me echt flink druk maken, want hoe moest dat allemaal? Ik had geen nachthemd, want dat draag ik nooit, dus ik kon iets nieuws kopen, maar ja, dat werd dan meteen weer vies. En ik wilde meteen borstvoeding bgeven, dus moest het wel open kunnen. En het moest ook een beetje lekker warm zijn, maar ook wel een beetje leuk voor de eerste foto's. Ha ha, waar ik me al niet druk om maakte. Ik heb diverse soorten en maten t-shirts en blouseachtige dingen die ik kon vinden meegenomen.
Uiteindelijk had ik een grijs oud t-shirt met lange mouwen aan en dat heb ik toen ik vlak nadat onze lieve dochter er uit was uitgedaan. Gewoon bloot gelegen. Ook voor de foto's. Het kon me allemaal niks schelen.
En het bewuste grijze t-shirt is nooit meer helemaal schoon geworden, maar ik bewaar het voor een eventuele volgende bevalling, want het voelde echt als mijn geluksshirt!
Uiteindelijk had ik een grijs oud t-shirt met lange mouwen aan en dat heb ik toen ik vlak nadat onze lieve dochter er uit was uitgedaan. Gewoon bloot gelegen. Ook voor de foto's. Het kon me allemaal niks schelen.
En het bewuste grijze t-shirt is nooit meer helemaal schoon geworden, maar ik bewaar het voor een eventuele volgende bevalling, want het voelde echt als mijn geluksshirt!