Kleding tijdens bevalling

Hoi,

Ik had bij mijn vorige zwangerschap een grote nachthemd bij de Zeeman gekocht. Met knoopjes bovenaan, zodat ik ook meteen bostvoeding zou kunnen geven.
En ik had lekkere warme sokken gekocht.
Maar opeens ging de bevalling zo snel dat ik me helemaal niet meer kon omkleden en gewoon alles uitgetrokken heb. Dan heb je overal schijt aan, maar achteraf had ik best wel een nachthemd aan willen hebben...

gr,
Sabine

He, geinig, bedankt voor jullie reacties!
Ik heb zelf eigenlijk een hekel aan van die big-shirts, maar kan me ook voorstellen dat het bij bevallen juist wel lekker zit. Misschien dat ik wel een oud shirt uit de kast-helft van m'n man pik... (da's algauw zo'n 4 maten te groot )

quote: misspiggy78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-09-2007 20:12:57'));

Ik had een lekker ruim zittend nachthemd aan en ook dikke sokken. Neem niet je mooiste spullen mee, want mijn shirt heb ik in het ziekenhuis in de kliko gegooid. Het zat vol met bloed en smurrie!

Ik heb het gewoon gewassen en bij de babybox om te bewaren gelegd :) ik had trouwens wel gewoon mijn bh eronder aan omdat ik een hekel eraan heb om met mijn blote borsten op de foto te moeten (dan heb je allemaal foto's van de bevalling die je niet kan laten zien vanwege nippelgate :p dus was blij dat ik beha aan had (als je niet wilt dat je nippels te zien zijn is dat een aanrader)

sokken vond IK vreselijk die MOESTEN uit...

dames, je ligt er met je benen wijd zonder onderbroek aan te kreunen en te steunen, soms wat plas of poep erbij,  dan ben je op een gegeven moment echt wel de gene voorbij hoor.. :)

quote: ellen29 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-09-2007 11:39:38'));

dames, je ligt er met je benen wijd zonder onderbroek aan te kreunen en te steunen, soms wat plas of poep erbij,  dan ben je op een gegeven moment echt wel de gene voorbij hoor.. :)

daar gaat het niet zo zeer om, DAAR maak je geen foto van, maar als de beeb net op je buik ligt wel en als je dan niet wilt dat dat op de foto's komt is er rekening mee houden erg handig.

Die gene op DAT moment heb je inderdaad geen last van hihi maar achteraf zijn "nette" foto's wel fijn om te hebben (ik kan mijn foto's aan iedereen laten zien nu met een prettig gevoel)

hallo allemaal,

Ik ben in mei bevallen en had het heel warm en alles uit. Ik moest alsnog naar het ziekenhuis en toen moest ik aangekleed worden om naar de ambulance te lopen, is ook niet alles.
Ze zeggen dat je het koud kan krijgen, maar heb ik geen last van gehad.
Wel een tip die ik al vaak heb gelezen: koop een groot zwart t'shirt (zie je al die viezigheid niet op). Als je dan foto' s maakt zie je dat niet. En zorg gewoon dat je iets schoons hebt om aan te trekken.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan