Kleding voor augustus baby's

Hey!

Onze dochter is afgelopen augustus met 37 weken geboren. Wij trokken haar een romper met lange mouwen aan, shirt lange mouwen, broek en sokjes.
Ze heeft ook heel lang haar muts opgehouden. Dit omdat ze te vroeg geboren was en echt heel mini was (maat 44 was soms nog te groot) ?
Toen het echt even een paar dagen heel warm was, en ze zichzelf goed warm kon houden lag ze soms in alleen een romper met lange mouw. Ook een beetje afhankelijk van hoe jou kindje is natuurlijk ☺️

Fijne zwangerschap!

Hoi hoi! Mijn dochter is van augustus 2018 en mijn zoontje van augustus 2020, dus veel ervaring hier :p Onze zoon werd de eerste dag van de hittegolf geboren, dus die heeft de hele kraamweek in een mouwloze romper doorgebracht. Zelfs dat was nog te warm. Ik zou dus zeker zorgen dat je wat mouwloos in huis hebt. Je kan er altijd een lange mouw shirtje overheen doen en ze dan alsnog gebruiken. Verder wordt het ook alweer vrij snel kouder, dus ik zou maatje 62 al echt herfstige kleding kopen. Half september begint namelijk toch de herfst alweer. Veel succes met de zwangerschap!

A dankjullie wel voor de reacties. Van alles wat heb je dus eigenlijk nodig. Had kunnen weten dat baby's de eerste 2 weken moeite hebben met hun lichaamstemperatuur. Zakt dat na een geboorte al weer snel weg ?

Ik heb 1 zomer kindje en 3 winterkindjes en voor allemaal in ieder geval geen lange mouwen rompers gebruikt. Ik vond het vreselijk om daar dan een shirtje overheen te doen. Mijn zomerkindje is geboren toen het erg warm was. Heeft nooit een kruik nodig gehad. Lag na de kraamweek in een romper met korte mouw of alleen pamper buiten. Op het moment dat het wat kouder was deed ik wel lange broek wn lange mouwen shirt hierover aan omdat beentjes en armpjes dan toch snel afkoelen. Gewoon van een dun stofje. Korte broeken en tshirts heb je voor een new born dus niet echt nodig. Ik had voor de leuk voor mijn dochter wel wat van die pofbroekjes om bij een romper aan te doen omdat het er dan net wat gekleder uit zag.

Terug
Bovenaan