Kledingmaat 4/5 maanden

Onze kleine man was afgelopen zaterdag 4 maanden en heeft nu maat 68. Vind wel dat het erg verschillend is per merk. En idd, ze groeien er zooo snel weer uit!

Mijn dochtertje is nu 14 maanden en heeft maat 80. Daar doet ze al de hele zomer mee. Voor de winter verwacht ik dat ze maar 86 zal hebben. 
Ze is wat minder groot dan haar broer destijds, die zat toen in 86. 
Maar verwacht niet dat je steeds langer met kleren kan doen. Op een gegeven moment komt er een tijd dat ze broeken gaan slijten bij het leven door het spelen. Bij mijn zoontje op een gegeven moment 4 broeken per week. 

Mijn zoon zit met 11 mnd goed maat 74. 80 vind ik vaak nog te ruim. Laatste 68 zijn net de kast uit. 
Is ook net wat je mooi vind zitten bij de kleine. Ik houd niet zo van de hele grote ruime met de kleertjes. 
En dan heb je nog de grote verschillen tussen de maten bij de verschillende merken/winkels. Ik haal nu pas nieuwe kleding voor hem als de inhoud van de kast wel erg krap word kwa keuzes. 

Onze dochter is bijna 9 maanden en draagt van shirt maat 68 en van broekjes nog 62. Dus verschilt qua kindjes heel erg. Van noppies draagt ze een van broekje al wel 68 omdat noppies wat klein valt

Terug
Bovenaan