kledingmaten/leeftijd

mijn zoontje is 11 maanden en heeft maat 80/86 en volgens het consultatiebureau is hij te klein ( zit ver onder het gemiddelde )
maar als ik al deze maten zo lees valt dat toch wel mee he
 
Ik denk dat het per winkel en merk wel verschilt hoop ik lol. Want volgens de maatstaven hoor mijn dochtertje nu 5 maanden zondag 3 weken toch al 68 te hebben hahah mocht ik willen. Madam past net in 62 en soms zit ze zelfs nog in 56. Dus denk dat dat heel verschillend is.

Groetjes
 
Mijn dochter is 10 maanden en heeft al sinds haar 6e maand maat 74 (nu nog steeds), terwijl ze ook gewoon met 50/56 is begonnen...het scheelt ook heel erg per merk van de kleding (zie het Hema-voorbeeld hierboven)
 
zoontje van 3 zit nu in 92. maar de broken in die maat zijn altijd te wijd. mijn dochtertje van 4 mnd zit nu in 62 maar is ook vaak aan de zeer ruime kant en kan met een hoop dingen 56 ook nog aan.ze is nu 60 cm en 5,5 kilo. er valt dus echt heel weinig over te zeggen.
het cb heeft het ook niet altijd goed denk ik wantals ze met 11 mnd al 86 moeten hebben zou mijn zoon dus 2 jaar(!) achter moeten lopen. met zijn eerste verjaardag had maatje 68 aan!
 
mijn stoere man van 5 maanden heeft ook al maatje 74 aan want hij was bij zijn geboorte 5440 gram en 57 cm en nu is hij 7000gram en 72 cm "een lange dunne dus"
 
Terug
Bovenaan