Kleertjes gekocht

Hoi meiden,

Vandaag heb ik voor het eerst kleertjes voor de kleine gekocht... Echt erg schattig! Ik ben bij de HEMA geweest en ik moet zeggen dat ik zoveel dingen daar leuk vind! Ik had tot nu toe weinig zin om eens wat dingen te kopen, ik vond ook niets echt leuk. Maar vandaag lekker mijn slag geslagen!

Heeft iemand ervaring met hoeveel je van alles moet hebben en in welke maat? Ik heb een paar dingetjes in maat 50/56 gekocht, maar verder toch ook wat groter, ben bang dat het anders straks allemaal te klein is!

Binnenkort gaan we aan het babykamertje beginnen en alle meubeltjes + wandelwagen bestellen. Dat hebben we nog niet gedaan. Ben woensdag 24 weken, dus het wordt nu wel tijd vind ik!

Nou, ik zit dus de hele tijd met een gelukzalige glimlach naar de lieve rompertjes enzo te kijken...

Heeft iemand nog tips voor leuke websites met kinderkleding? Dus met wat meer de speciale dingetjes?

Liefs!

Ik heb nu nog maar 2 shirtje en 2 broekjes gekocht in maat 56. Rompertjes in wit had in nog.
Misschien dat ik nog een setjes koop in 56 en de rest 62.
Ik overweeg ook nog om een setje in 50 te kopen want bij mijn dochter was maat 56 nog te groot. Ze was 7 pond, dus normaal.
Ik zou niet veel kopen in 56 want je krijgt zeker nog wat kleertjes (ook al vraag je daar niet om)

Onze eerste heeft, ondanks dat hij groot was, ongeveer 2 weken maat 50 aangehad als ik me het goed herinner. Wel kon je ondertussen al afwisselen met maat 56.
Maatje 50 heb ik nu dus niet zoveel gekocht, wel wat setjes 56. Maat 62 vind ik leuk om na de geboorte te doen als ik weet welk geslacht het is :D.

OH my god.... ik heb de hele uitzet al bij elkaar haha.... Ik weet .... loop met dat soort dingen te hard van stapel...

Heb maar een paar dingetjes in 50/56, redelijk wat rompertjes en ook al 5 pakjes ofzow in 62+/68, zelfs van 74 heb ik al dingen gekocht.... ze watren gewoon zoooooo leuk, ik kon het niet laten hangen. Maar kan ook niet alles in dezelfde maat kopen.

Ik zou wel opschieten met meubeltjes bestellen en kinderwagen enzow. Mijn kinderwagen had namelijk een levertijd van 8 weken....

Bij ons komt alles eind deze maand.... verheug me!!!!!

liefs en veel plezier met verder shoppen!

ik heb een hoop gekregen al. heb zelf 2 setjes gekocht in maat 50. de eerste was een pakje dat mijn man zag hangen bij de c&a toen ik net zwanger was en niemand het nog wist... dus die is heel bijzonder.
en we hebben een setje (broekje, shirtje, vestje) gekocht in de babywinkel
Verder heb ik een aantal rompertjes en sokjes gekregen, en een hoop gratis troep.
Ik denk dat ik ook niet zo heel veel meer ga kopen, tot ik weet wat het wordt (= geboorte)...

Liefs,

T

He Blossem, ik heb ook al zoveel gekocht, toen ik over de 12 weken drempel heen was, wat grappig dat je je zo lang in hebt kunnen houden
Ik heb ook veel gekregen, nieuw maar ook 2dehands, hier zaten al zoveel pakjes bij dat ik de kleine pakjes maar laat, en dus al heel veel gekocht heb in maat 62 en 68.

check deze site daar staat een lijst op wat je allemaal nodig hebt.
http://www.oeiikgroei.nl/zwangerschapinfo.asp?id=109

weet wel dat je heel veel krijgt, dus hou je er niet exact aan, stel je hebt wat te weinig dan stuurt de kraamverzorgster je mannetje echt wel naar de winkel.
Het was mijn bedoeling als straks (men vriend is er nu mee bezig) de meubeltjes in elkaar zitten, ik alles in de kast leg, en een checklist erbij pak en dan kijk of ik daadwerkelijk alles heb.
Misschien ben ik wel heel erg erg hoor maar ik heb zelfs al een hele doos vol gewassen en gestreken en al, dat kan zo de kast in.

Trouwens lees even je papieren van het kraamcentrum door daar staat ook in wat je nodig hebt.

succes oja en geniet van je 1ste aankopen, zo leuk he!!

Terug
Bovenaan