Kleertjes gekocht

Hoi hoi...
Ik heb dit van het lijstje dat ik van de website van onze kraamzorg heb :) Vind het wel een overzichtelijk lijstje en dit staat er wat je voor kleding nodig zou moeten hebben...

4 rompertjes maat 50/56
?4 rompertjes maat 62
4 truitjes/broekjes of boxpakjes maat 50/56
?4 truitjes/broekjes of boxpakjes maat 62
?6 paar sokjes
?2 mutsjes
?1 vestje of jasje

Nu is het ook mijn eerste en heb ik verder geen ervaring. Maar wil dit toch wel in huis gaan halen. Heb al wat dingen gekregen& zal straks vast ook genoeg krijgen, maar vind het gewoon ook erg leuk om zelf wat te kopen :D

Liefs

Kleertjes heb ik ook nog niet gekocht, hoor! Ga ik nog wel doen, want onze kleine gup krijgt wel nieuwe kleertjes! We weten niet of we een jongen of meisje krijgen. Als t weer een ventje is, heeft ie al heeeeeel veel kleren, haha!

Moet eerlijk zeggen dat ik bij zoonlief ook niet de vlotste was met alles kopen. Ik heb dat gewoon niet zo in me, vind t wel leuk, maar heb geen drang om vanalles te willen kopen ofzo. Grappig, hoe iedereen er toch anders mee omgaat :)

oooh wat zou ik graag een beetje van die terughoudenheid hebben die ik hier veel lees!!
Ik hab het eerste kledingstuk gekocht in dezelfde week dat ik wist dat ik zwanger was (7 wkn).
Ik heb mezelf echt beloofd om niet te gek veel spullen in huis te halen omdat ze er toch weer zo snel uit zijn en ik vind dat ik mij daar heel aardig aan heb gehouden (maar ik heb echt meer dan op het lijstje staat hoor)

Echt grappig om al die verschillende verhalen te horen.

Ik heb geen koopdrang voor kleertjes.
Ik ben nu 26 weken en de babykamer is al gereed, de meubeltjes komen eind deze maand en mijn moeder heeft de wieg (waar mijn broer en ik in hebben gelegen) opnieuw gestoffeerd en is nu klaar.
Ik heb al drie weken een kinderwagen in de woonkamer staan. Ik heb al heel veel gekregen aan kleding e.d. Wanneer de meubeltjes inelkaar staan ga ik wassen en strijken en de checklist aflopen.
Een badset koop ik pas begin augustus, denk ik.
Ik wil geen dubbel werk doen, strijken en opvouwen.
Mijn schoonzus is 25 dec bevallen en waarschijnlijk krijg ik haar rompertjes enzo. Ik wil voor de rest wel alles nieuw omdat dit onze eerste is.

Veel plezier allemaal, met het kopen of niet kopen van alle spullen die we nodig hebben.

Veel liefs
Marloes

Ha meiden,

Wat een reacties! En je ziet maar dat iedereen aan andere dingen behoefte heeft! Ik had tot nu toe gewoon nog niet echt de drang om iets te gaan kopen, maar nu ineens begint het bij mij te kriebelen. Wij gaan half juli nog 10 dagen op vakantie en dan wil ik het in grote lijnen klaar hebben. Dat ik daarna nog wat kleinere dingen moet halen vind ik prima. Dus waarschijnlijk gaan wij donderdagavond de kinderkamer + wandelwagen bestellen en ook maar snel de wieg ophalen bij mijn zus ;-)

Het begint nu wel heerlijk concreet te worden he!?

Geniet ervan!

Tsja, ik heb de kast al wel vol liggen, maar dat komt ook doordat mijn zus en een goede vriendin een heleboel kleertjes enzo doorhebben geschoven naar ons :), de baby heeft meer kleren dan wijzelf, van maatje 50 tot maatje 80 :)!

Ook de meubels en wagen hadden we vrij snel, maar ja, als je eea krijgt en de rest van marktplaats of ikea haalt, schiet dat ook wel op ;-).

Ik hoef nu nog maar een paar kleine dingetjes en dan is het klaar!! Wel een heerlijk gevoel hoor!

Liefs

haha.. ja het begint nu heel dichtbij te komen!
Ik heb trouwens ook al een tijdje de box in de huiskamer staan: kon ik er een oud kleed in leggen, en met trainingsspray de kat leren dat dit heerlijke plekje niet voor hem is! Wt heel goed werkt, want hij komt er nu niet meer in. Hopen dat dat ook zo blijft als het andere kleed, en onze mini erin gaat :p

Toen ik in Maart jarig was heb ik ook al een hoop gevraagd; weet toch nooit wat ik moet vragen, en dit was toch iets wat ik nodig had...

ga vrijdag trouwens kijken voor een schommelstoel, die wilde ik ook heel graag hebben voor op de babykamer, en die zijn deze week in de aanbieding bij de karwei :)...

Terug
Bovenaan