Kleertjes gekocht

Ah schommelstoel tip, mooi zo.

Blossom hou er rekening mee dat er verschil in levertijd van de meubeltjes zitten. Wij hebben onze meubeltjes bij duimeland gekocht en werden geleverd binnen anderhalf week. Als ik zelfde kamertje had besteld bij Baby tiener store sliedrecht dan had ik het nu nog niet gehad.
En een kinderwagen heeft nog een langere levertijd, heb wel eens gehoord 11 weken.
Wil je niet bang maken hoor! maar zou zonde zijn als je straks van je wasmand een bedje moet maken bijvoorbeeld.

Ik moet zelf nog op zoek naar gordijnstof want ga zelf gordijnen maken. Verder is het een kwestie van alles in elkaar zetten en in de kasten leggen.

Hahaha, Nathalie, dank voor je tip. Wij gaan overigens vanavond eropuit om de dingen te bestellen, we weten al wat we willen.

Dus even prijzen inventariseren + levertijen, et voilà!

Ik vind de tip van de schommelstoel ook leuk!!!

heel veel plezier vanavond, hoop dat je je kan inhouden hahaaha. Enne als je naar de babydump gaat, nog even coupon uitdraaien voor een zwangerdoos he!
Ik was men coupon vergeten toen ik daar naartoe ging, dus wat erin zit ik weet het niet.

Oww ik heb al best veel voor de kleine gekocht. Het 1ste pakje al bij 10 weken. Toen ik wist wat het geslacht is bij de 20 weken echo ben ik pas echt gaan winkelen. Haha vind het zo leuk!!

Kleertjes heb ik nu niet meer nodig, maar nog wel bedlinnen, badspullen enz..

De babykamer en kinderwagen wordt begin juli geleverd. Zodra deze staat ga ik de overige spulletjes kopen. Ook zit ik te twijfelen of we nu een wiegje alsnog kopen ofdat de kleine toch meteen in het ledikantje gaat slapen.

Terug
Bovenaan