Kleertjes

hallo

mijn kindje is nu 3.5 maand
na de geboorte zat hij heel lang in maat 50/56
maar hij was ook maar 2915 gram,
ik denk na een week of 7 ging hij naar maat 62, nu heeft hij voor bijna alles al 68

boxpakjes gebruik ik eigenlijk alleen nog maar in nood als ik even door de gewone kleding heen ben, ik vind ze meestal nniet mooi zitten, de voetjes zijn meestel veeeel te groot en elke keer zitten mijn zoontje zijn voetjes weer ergens anders hihi

trouwens ik vond die overslag hempdjes/truitjes helemaal niet handig, elke keer zitten ze weer scheef enzo en idd broekjes waar de voetjes inzitten passen meestal ook niet mooi

weet niet of het al genoemd is maar kleding van h&m ben ik een groot fan van..die hebben veel pakjes zonder die voetjes erin en vallen ook wat groter allemaal.ook staat er een leeftijd onder de maat! mijn zoontje heeft maar 3 weken maat 50 aangehad,werdt snel 56. ook had ik na mijn moeder gluisterd die zei dat maat 50 veel te klein was..niet dus! mijn zoontje was 48cm.dus heeft ze nog mooi wat pakjes kunnen kopen voor me haha. schaf idd vooral veel hydrofiel luiers aan en spuugdoeken! daar had ik nooit genoeg van! vooral spuugdoeken had ik er zeker 15 of 20 omdat ik borstvoeding gaf en mijn borsten lekte behoorlijk..die "pads"vond ik verschrikkelijk dus gebruikte dikkere spuugdoekjes en dan in 4opgevouwen. werkte perfect!

Terug
Bovenaan