Ok. Voor de 4de keer ga ik nu proberen je vragen te beantwoorden Linda. Typ iedere keer een heel verhaal, en dan verstuur ik het en dan moet ik uitloggen. Ergggg irritant.
Komt ie: (weer)
Er mag met een baby gevlogen worden vanaf 6 weken (of dat wenselijk is, is wat anders!). Een baby heeft geen recht op een stoel. Is je baby nog heel klein en licht dan kun je een soort van commode (maar dan is het alleen een plankje) krijgen (dan zit je op die stoelen waar een wand voor zit). Bij stijgen, landen, turbelentie heb je je kindje uiteraard met een speciale gordel op schoot. Je mag de kinderwagen meenemen tot aan de gate. Zodra je geland bent krijg je um weer terug. Gratis!
Voor kinderen onder 2 jaar mag je 10 kilo bagage meenemen.
Enigzins afhankelijk wat voor soort vakantie je boekt, of je vliegt met een chartervlucht of lijndienst moet je altijd wel iets betalen voor je baby. Maar dat stelt niets voor!!
Ik hoef jou natuurlijk niet te vertellen dat jullie vakanties vanaf nu heel anders gaan worden. Ik raad mensen altijd aan om een appartement te boeken of een hotelkamer met een aparte slaapkamer. Zodat als je kindje ;s avonds ligt te slapen jij rustig op het balkon kan zitten, en heen en weer kan lopen zonder dat je kind constant wakker wordt.
Mocht je nog meer willen weten, dan hoor ik dat graag.
Groetjes!!