Hoi Astrid, super zeg voor je nog even je eigen plekje voor je gaat bevallen, wel zwaar om nu nog te verhuizen lijkt me. Ga je lekker op een comfortabele stoel iedereen aan het werk zetten? Zo van die doos moet daarheen en die doos daarheen... Hi hi!Wel fijn dat er niet zoveel hoeft te gebeuren. Toen wij vorig jaar in ons huis kwamen hebben we de hele badkamer verbouwd, 2 maanden lang in de stof en rotzooi gezeten, zonder badkamer. Gelukkig woonden mijn ouders toen nog in de buurt. Dus konden we daar af en toe gaan douchen.
Gean, jij dus ook aan de verlof. Ik geloof niet dat ik het had op kunnen brengen om tot het laatst zo fysiek in de zorg te zitten, mijn werk is gelukkig fysiek niet zo belastend. Ik heb eerst nog een weekje vakantie(van vorig jaar over) en dan zit ik over een weekje op de 6 weken voor de uitgerekende datum. Gaat snel zo!!!!
Nu echt lekker bezig zijn met zwanger zijn... Ik ben benieuwd of ik het nog spannend ga vinden. Nu ik er tijd voor ga hebben erover na te denken, wat me staat te gebeuren...
Groeten, Linda 33 weken!
Gean, jij dus ook aan de verlof. Ik geloof niet dat ik het had op kunnen brengen om tot het laatst zo fysiek in de zorg te zitten, mijn werk is gelukkig fysiek niet zo belastend. Ik heb eerst nog een weekje vakantie(van vorig jaar over) en dan zit ik over een weekje op de 6 weken voor de uitgerekende datum. Gaat snel zo!!!!
Nu echt lekker bezig zijn met zwanger zijn... Ik ben benieuwd of ik het nog spannend ga vinden. Nu ik er tijd voor ga hebben erover na te denken, wat me staat te gebeuren...
Groeten, Linda 33 weken!