ja, dit huis is van schoonmoeders en lekt als een zeef, mar dat niet alleen je zit niet met je eigen spullen, eigen kleuren niets van dat al en ik ben nogal iemand die erg waarde hecht aan haar spulletjes, ook ben ik bezig met een cursus interieurstylist dus je kan je indenken dat het mij aaan mijn hart gaat hier nog langer te zitten.
We hebben een mail ontvangen dat ons bod is geaccepteerd (kennelijk kun je hier onderhandelen in de huurprijs) dus nu bezig met contacten e.d en dan zou het contract op 1-2 al in gaan...
Ik zit vreselijk met de zenuwen hoor (ben zo NIET stressbestendig ikke!) kinderbijslag kas betaald nog stteeds niet uit, we lopen nu al 8 maand achter en we hebben dat echt nodig om te gaan huren anders moeten we weer eerst lenen van fam, dat geeft opzich niet, we krijgen dat geld uiteindleijk wel maar tword tijd. Ik zit er zo in de stress om he....
Tis maar een klein gelijkvloers appartement dus weinig om aan op te knappen, keuken is netjes en de vloer is van steen dus das geen punt. Enkel de muren en gordijnen o.i.d...
zucht... komt goed he?
Gean: wat moet jij veel bukken zeg, dat je dat nog trekt zeg!!!! Ik ben al gebroken na 3 keer bukken, tbegint me zwaar te vallen die buik.
gr