klein groepje deel 5 ;)

Ik heb ook mijn best gedaan telkens te reageren maar zoals ieder ander is het weer bal met de site!
En nu moet ik echt eten maken, ik was het vergeten (kids zijn wel gevoed hoor :p)...
morgen maar weer proberen hier

gr

we gaan het weer proberen ;)

eergisteren naar een appartement wezen kijken, valt ons wel redelijk in de smaak dus we gaan zaterdag nog een keer kijken en dan misschien word het wel wat... Toch nog net voor de bevalling weg hier!
O wat wil ik dat graag!!!!

Hoe is het verder met de dames hier?!

hallo,
ik ga ook maar proberen om te reageren!
nou hier gaat het prima. vandaag de laatste dag gewerkt, nu lekker vakantie en dan aansluitend verlof. stop 6 weken vantevoren. vandaag eens geteld hoevaak ik gebukt heb. zat van 7 tot 11uur al over 50 keer...!!!! echt giga veel. en dan laat ik de bewoners zoveel mogelijk zelf alles oprapen. maar even sokken en schoenen aan, iets laten vallen, broekspijpen netjes doen en ga mr door.
di controle gehad bij de vk, helaas gaat mn tensie omhoog:( dus moet ik die even in de gaten houden. verder lag de kleine zowaar! in de goede positie.... merk het idd ook, mn ribben zijn zeer gevoelig en soms heb ik echt moeite om adem te halen.
Astrid, zou leuk zijn als het appartement door ging, woon je nu zo rot dan?? of ben ik alweer vergeten wat de reden is sorry dan:)
wordt wel snel verhuizen dan, anders lig je straks op bed met de verhuisdozen er nog naast:p

groetjes Gean

ja, dit huis is van schoonmoeders en lekt als een zeef, mar dat niet alleen je zit niet met je eigen spullen, eigen kleuren niets van dat al en ik ben nogal iemand die erg waarde hecht aan haar spulletjes, ook ben ik bezig met een cursus interieurstylist dus je kan je indenken dat het mij aaan mijn hart gaat hier nog langer te zitten.

We hebben een mail ontvangen dat ons bod is geaccepteerd (kennelijk kun je hier onderhandelen in de huurprijs) dus nu bezig met contacten e.d en dan zou het contract op 1-2 al in gaan...
Ik zit vreselijk met de zenuwen hoor (ben zo NIET stressbestendig ikke!) kinderbijslag kas betaald nog stteeds niet uit, we lopen nu al 8 maand achter en we hebben dat echt nodig om te gaan huren anders moeten we weer eerst lenen van fam, dat geeft opzich niet, we krijgen dat geld uiteindleijk wel maar tword tijd. Ik zit er zo in de stress om he....

Tis maar een klein gelijkvloers appartement dus weinig om aan op te knappen, keuken is netjes en de vloer is van steen dus das geen punt. Enkel de muren en gordijnen o.i.d...
zucht... komt goed he?

Gean: wat moet jij veel bukken zeg, dat je dat nog trekt zeg!!!! Ik ben al gebroken na 3 keer bukken, tbegint me zwaar te vallen die buik.
gr

ja het viel me wel zwaar hoor, maar heb nu gelukkig verlof!!!! super dat het bod geacepteerd is! blijft wel spannend dan met het geld! tuurlijk komt alles goed voor elkaar, daar doe je toch niet voor nix die cursus voor:) alleen nu met die dikke buik die altijd in de weg zit met dat soort dingen zal het toch wat langzamer gaan denkk. suc6 iig!

Terug
Bovenaan