klein groepje deel 7

sorryu dacht dat ie het niet deed!

net controle gehad bij de vk. en helaas is mn bloeddruk nog verder gestegen. nu moet ik vanmiddag naar de gyn terug voor verder onderzoek en is de kans op opname sterk aanwezig! baal dr zo van!!!! ging verder zo goed, en nu dit. gelukkig had die kleine het nog prima naar het zin daar van binnen!

nou als ik meer weet horen jullie het wel.

liefs

Wat balen meid, dat je bloeddruk weer omhoog is gegaan. Ben benieuwd hoe het onderzoek bij de gync vanmiddag afloopt.
Wel fijn dat je kleintje het nog prima naar de zin had in je buik.
Laat je het even weten hoe het afloopt bij de gync??
Succes meid.

Liefs marielle

hoi,
nou nadat ik gisteren na de controle van de vk, door kon naar het ziekenhuis voor verder onderzoek ben ik compleet door de molen gehaald. eenmaal in het zh, na lang wachten eerst een kwartier tensie meten wat echt een lachertje was onderdruk van net 70!!!!!! urine laten controleren ook nix geen eiwitten meer te vinden toen naar de gyn. die doet even een handmatige meting en toen zat ik ineens weer hoog. heel raar!!! nu moet ik donderdag weer terug komen en krijg ik nogmaals alle onderzoeken.
maar het was erg fijn om gewoon weer in mn eigen bedje te kunnen slapen!

Hee,
das ff schrikken zeg! Hoe hoog was ie, je bloeddruk?
Hopelijk valt het mee morgen en hoef je niet te blijven!

Hier alles goed, moe moe met het verhuizen he, ben gisteren aan de klus geweest en we zijn op de helft zeg maar, maar ik doe alles alleen dus het schiet niet zo op he....
Baby is iig rustig, ik ben wel bang dat ie mss kleiner is dan de bedoeling, weet niet waarom, maar ik heb zoveel stress gehad laatste 2 maanden en van stress val ik altijd af. Ik ben ook bijna niks aangekomen laatste 3 weken...
Zaterdag echo, dan weten we meer.
Sterkte gean!

Hoi dames!

Fijn dat we weer vooraan staan, voor een dagje of zo...

Allereerst sterkte Geanne, wat een gedoe, hoop dat het donderdag allemaal goed is, en dat je nog wat langer van je eigen bedje mag genieten.

Succes Astrid met de echo, ik ben benieuwd, je hebt het idd veel te druk gehad met al die verhuizing toestanden...

Mijn vriendinnetje is afgelopen zondag vroeg bevallen en ik ga vrijdag naar haar toe om haar gezonde dochtertje eens te gaan bekijken. Ik heb haar gevraagd alle traumatische bevallingsverhalen voor zich te houden tot na mijn bevalling. Ik heb nu nog zo'n 4 weken en 3 dagen te gaan, dus die verhalen hoef ik nu niet te horen. Gisteren partneravond gehad bij de gym, was wel leuk, ik heb het idee dat mijn man het meeste wel heeft kunnen volgen, ondanks dat alles natuurlijk in het nederlands was. Er is volgens mij wel weer een kwartje gevallen voor hem, het wordt met dat soort dingen toch allemaal weer wat helderder wat er staat te gebeuren.
Hij gaat morgen beginnen met zijn cursus Nederlands, ben erg benieuwd hoe hij het gaat vinden.

Ik ga eens wat doen, ik zit nog in mijn badjas!
Die zwangerschapsverlof is zo voorbij, ik heb elke dag genoeg te doen.

Groetjes Linda

Hoi,

Ik ben inmiddels wel lid van mamahyves, maar nu weet ik nog niet hoe ik foto's erop moet zetten, ik probeerde dit net, en toen bleek ik hem gewoon op mijn eigen hyes pagina te hebben gezet...

Grrr, ik en hyves, dat gaat niet samen...

Groetjes

hoi,
onderdruk steeg nu tot boven de 90. zat al een tijdje op de grens.
Linda: je kan op de mamahyves bij de foto's op het knopje foto's en video toevoegen klikken, dan zet je ze op de mamahyves.
fijn dat je man het wel kon volgen met gym! is allemaal weer wat duidelijker he wat er nog te wachten staat. tja die verhalen hoor ik ook liever niet meer!! heb je het nog zo druk dan???? ik heb het gelukkig bijna helemaal goed schoon, dus hoef het alleen nog maar bij te houden. alleen volgende week ramen lappen en gordijnen wassen:(

Astrid: suc6 nog met de verhuizing! wel rustig aan he!!!! anders heb je straks verplichte rust, daar word je ook niet vrolijker van! (makkelijker gezegd dan gedaan)

Terug
Bovenaan