klein groepje deel 7

Ik heb voor mijzelf lijstjes gemaakt met dingen die ik nog wil doen, en dan kom ik nog niet eens zo aan poetsen toe. Vandaag maar even gedaan. Ik had gehoopt op nesteldrang, maar daar heb ik helaas niet zo'n last van. Morgen nog even boven poetsen, en dan is het huis weer schoon voor een week. Ramen doe ik niet met dit vieze weer hoor. Is binnen no time weer smerig anders. Misschien vindt de kraamverzorging dat wel leuk om te doen. Moeten toch iets doen al die 69 uur zorg die ik ga krijgen. Hi hi!

Groetjes Linda

Gelukkig gean dat je nog binnen de normen zit he, houden zou he!
Vandaag weer geschilderd een beetje en een beetje gepoetst, half dagje maar en net wakker geworden van de bank hoor, ik probeer mijn rust wel te nemen, morgen ook proberen hoor!
Op zich schiet het aardig op in het huis, tis net van welke kant je het kijkt. We hebben al een hoop gedaan, zeker als je bedenkt dat ik he tmeeste alleen heb gedaan, maar toch, er moet nog redelijk wat gebeuren ook :s
Ik moet hier nogsteeds eens gezinshulp ziien te regelen, ik vergeet het telkens, en weet ook niet goed waar ik het mens precies voor kan 'gebruiken', klink onaardig maar het is geen kraamverzorgster he... echt een poets en als ik net vers in mijn huisje zit straks is er niet veel te poetsen?!

Vandaag mijn dochtertje voor het eerst op de garderie, of naschoolse opvang, niet dat ik niet thuis ben nu maar om te wennen, straks zal ze iig 3 keer per week ook gaan.
Mijn zoontje is 3 daagjes met schooltje op reis, in de buurt van Frankrijk en ik heb me laten vertellen dat daar net 40 cm sneeuw is gevallen, ben ik niet blij mee als ze morgen met zo'n lompe bus over die heuvelige weggetjes terug moeten rijden... zucht... laat hem maar gauw weer veilig thuis zijn!

Verder alles goed, tenminste niets anders dan anders, nogsteeds bekken/rugpijn, word niet meer maar ook niet minder, last van maagzuur natuurlijk en verder niets bijzonders gelukkig! hopelijk zaterdag ook geen schokkende dingen te zien/horen dan rommelen we lekker zo verder ;)
Liefs

hoi,
helaas zit ik nu toch echt aan de pillen. bloeddruk is nog verder gestegen en ben ik niet goed geworden daar in de wachtruimte. gelukkig mocht ik onder strikte voorwaarden weer naar huis. zondag weer terug om te kijken hoe de bloeddruk dan is. verder is deze kleine zeeeeer eigenwijs en is tot grote schrik vannacht ineens in een stuit gaan liggen!!!!! gisteren overdag maar hele lichte bewegingen gevoeld en vannacht ging het aardig tekeer van binnen. de gyn staat er versteld van hoe puk zich toch weer uit mn bekken heb weten te hijsen.

fijn dat het al aardig opschiet in het huis Astrid!
Linda: hier nog een met weinig poetsdrang:( hopelijk verbetert dat nog!

Oh nee! Ineens in een stuit, wat een onaangename verassing :s
En toch aan de pillen voor je bloeddruk dan, had ik er niet uit begrepen sorry. Hopelijk dat je het daarmee nog wel een poosje thuis kan rekken en dat je niet hoeft worden opgenomen.

hoi,
nou vanmorgen de hele morgen in het zh door gebracht. door die pillen werd ik en de baby erg sloom. voelde gisteren netaan 10 keer beweging maar was de baby wel heeel sloom in bewegen. heel anders dan anders. vanmorgen al vroeg wakker en na 3 uur nog geen beweging gevoeld, ook na flink porren en schudden niet. kon ik gelijk komen naar het zh, onderweg begon de kleine wel iets te bewegen (3 keer heel zacht) in het zh aan de apparatuur. hartslag was eerst laag maar na een uurtje ging het weer lekker bewegen en ging de hartslag weer omhoog. poeh wat zweten zeg!
morgen weer terug voor nogmaals controle. bloeddruk was netjes, maar dat was de vorige keer ook aan dat ding en handmatig was de onderdruk ineens een stuk hoger ( eerst 74 en handmatig 95)
puk is nu lekker druk:) HEERLIJK zal nooit meer mopperen als het weer eens mn ribben weg probeerd te duwen of mn blaas leegtrappelt!!!!!!

met jullie alles goed??

Jeetje Geanne, wat vervelend, die laatste loodjes worden zo wel zwaar... Geniet van al het geschop dan maar...

Ik ben ZOOOO moe, ik krijg niet veel gedaan, we zijn vanochtend wezen shoppen, kleertjes voor de baby, toch maar wat neutraal spul gaan halen, want we weten dus niet wat het wordt, en het arme kind kan toch niet de eerste dagen in alleen een rompertje, sokjes, en een mutsje doorbrengen, had nog geen broekjes, truitjes en lekkere boxpakjes in de kleinere maatjes, behalve dan heel jongensachtig tweedehands spul van mijn vriendinnetje (3 jongens).
De rest van de dag op de bank, mijn voeten doen zo pijn, 20 kilo extra mee zeulen valt niet mee...

Ik hoop zo dat het er dadelijk allemaal weer afvalt!!!

Ik ga koken.

Veel liefs Linda

En ik vandaag dan bij de assistent van de gyn geweest voor een echo! Alles perfect, en keurig op schema. Kindje ligt met bolletje naar beneden, klaar voor de start!
Hij woog (slechts) 1874 gram, wat prima was al is het voor mijn gevoel te weinig, weet niet waarom... Op internet zit het tussen de 32 en 33 weken tussen de 1800 en 2000 gram dus wat dat betreft niks om me zorgen over te maken he?! Maar je hoort zo hier en daar grotere getalen en dan ga je toch twijfelen he.
Bij jordi en dionne werden zulke dingen je helemaal niet verteld (scheelt je ook een stukkie zorgen dus!) net als die HCG waardes die ze je hier in BE vertellen, waar je eigelijk geen bal aan hebt om te weten, dat hoorde je allemaal niet.
Iig dinsdag terug voor de gewone controle (lekker handig he) en dan ga ik het nog eens navragen over dat gewicht.
Deze gyn schatte het geboortegewicht met 40 weken op 3400 gram, das mij genoeg!
Oh, ik verging trouwens van de pijn toen ik die tafel weer af kroop! Boh, dat ligt niet goed zo in een kreukel!

Verder niks bijzonders gedaan.
Hou je rustig he gean, tis de tijd nog niet ;) !

hoi,
bij mij schatte ze de kleine rond de 6 pond maar moet het eerst nog maar eens zien. groei nu ineens zo hard, pas ineens een paar positiekleren niet meer, te dik achterwerk gekregen.... maar ja voer ook niet zoveel meer uit nu. vandaag heerlijk geshopt!!!!! kon het niet laten heb toch nog maar een paar kleertjes gekocht.... zag het al helemaal voor me, baby ant spugen, moeder in paniek want de kleertjes zijn op:) we nodigen de eerste week niet zoveel mensen uit (behalve de naaste familie en een paar hele goede vrienden) de rest wacht maar mooi tot ik ook weer een beetje uit de voeten kan:)

tja die tafels zijn niet prettig om erop te klimmen en eraf te gaan, mogen er wel een hele stellage omheen zetten zodat we er nog een beetje fatsoenlijk erop en af kunnen.

groetjes Gean ( 36wk en 1 dag wat gaat het toch snel!!!)

Terug
Bovenaan