Gelukkig gean dat je nog binnen de normen zit he, houden zou he!
Vandaag weer geschilderd een beetje en een beetje gepoetst, half dagje maar en net wakker geworden van de bank hoor, ik probeer mijn rust wel te nemen, morgen ook proberen hoor!
Op zich schiet het aardig op in het huis, tis net van welke kant je het kijkt. We hebben al een hoop gedaan, zeker als je bedenkt dat ik he tmeeste alleen heb gedaan, maar toch, er moet nog redelijk wat gebeuren ook :s
Ik moet hier nogsteeds eens gezinshulp ziien te regelen, ik vergeet het telkens, en weet ook niet goed waar ik het mens precies voor kan 'gebruiken', klink onaardig maar het is geen kraamverzorgster he... echt een poets en als ik net vers in mijn huisje zit straks is er niet veel te poetsen?!
Vandaag mijn dochtertje voor het eerst op de garderie, of naschoolse opvang, niet dat ik niet thuis ben nu maar om te wennen, straks zal ze iig 3 keer per week ook gaan.
Mijn zoontje is 3 daagjes met schooltje op reis, in de buurt van Frankrijk en ik heb me laten vertellen dat daar net 40 cm sneeuw is gevallen, ben ik niet blij mee als ze morgen met zo'n lompe bus over die heuvelige weggetjes terug moeten rijden... zucht... laat hem maar gauw weer veilig thuis zijn!
Verder alles goed, tenminste niets anders dan anders, nogsteeds bekken/rugpijn, word niet meer maar ook niet minder, last van maagzuur natuurlijk en verder niets bijzonders gelukkig! hopelijk zaterdag ook geen schokkende dingen te zien/horen dan rommelen we lekker zo verder
Liefs