klein groepje deel 7

Hoi dames!

He, toch fijn dat ik jullie steeds weer tref hier. Ik lees ook wel met de andere berichtjes mee, maar dit voelt net wat persoonlijker.

De baby is ingedaald, ik heb dat ook gevoeld, wel bijzonder, komt toch weer dichterbij zo. Vanaf zaterdag zou ik ook thuis mogen bevallen, dan gaan de klossen er dus onder en het zeiltje op bed.

Bij mij hebben ze helemaal geen inschatting gedaan van het gewicht van de baby.

Is jullie baby ook zo beweeglijk, ik zie mijn buik echt zoveel bewegen. De verloskundige zei het ook al, is echt een beweeglijk kindje. Vanaf nu af aan elke week op controle, de tijd vliegt.

Hier in het brabantse begint het carnaval dit weekend, toch wel jammer dat ik dat ga missen dit jaar. Ik ga wel naar een optocht kijken in het dorp waar ik ben opgegroeid, mijn neefjes en nichtje doen mee. Ik ben benieuwd.

Ik heb dat probleem ook met mijn kleding, ben ook letterlijk uit een legging gescheurd, maar weer vastgestikt, want ik ga toch echt niks nieuws meer kopen. Geld is op met al dat geshop voor de baby...
Ik ga zo ook mijn tas inpakken voor een eventuele ziekenhuisbevalling.

Maar eerst belastingaangifte doen, hebben we dat maar vast gedaan!

Groetjes Linda

hoi,
ja vind ik ook Linda, dit is niet alleen maar losse onderwerpen.

hoe voel je dat de baby ingedaald is?? ik krijg weer hele harde duwen in mn blaas tzou toch niet weer terug gedraaid zijn in een stuit??? maandag gaan we weer even kijken hoe de baby ligt...
bij mij beweegt ook mn hele buik. voel de kleine nu bijna de hele dag.
vandaag ramen gezeemd en gordijnen gewassen samen met mn moeder. verder maar gelijk alles gesopt en gezogen.... keuken gedaan en nu alleen de badkamer nog een keer (heeft mn man pas gedaan, alleen mr voor de helft MANNNEN!!!)
nu erg last van rusteloze benen en voel me beetje opgejaagd, wil het liefst alles NU klaarhebben. zal toch geen voorteken zijn???
gisteren ook het bed omhoog gedaan is nu 75cm, moeten ze maar genoegen mee nemen, kom er anders niet meer op....

groetjes Gean

Hoi!

Ik voelde dat de baby in aan het dalen was door wat kramp/steken onderin, en na een paar dagen voelde het anders met lopen, wat meer druk op mijn blaas, ik moet nog sneller plassen, maar tegelijkertijd voelt die druk wel anders als dat je moet plassen.
Ik heb ook gelezen dat je wat meer gaat waggelen, maar ik waggelde al en dat is niet anders geworden.

Ik heb gisteren een poetsbui gehad. Mijn man die zag zelfs dat ik flink gepoetst had, ik had ook wat planten verpot en onze enorme vingerplant flink gesnoeid. Toch Nesteldrang. Vandaag moet ik boven nog doen. Zaterdag gaat het bed op klossen.
Ik ben erg benieuwd of ik dan m'n bed nog in kan... Lijkt me erg hoog worden. Het zeiltje gaat er dan ook op, ritsel ritsel!

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan