klein groepje... (voor de zoveelste keer :p)

Goed linda, doen we, maar nog ff wachten op mij, of mag ik al mee :p
Moet je me wel ff vertellen waar dat ergens te vinden is ;)

Ongerustheid is er nogsteed smaar ik moet zeggen ik heb hier en nog op een ander forum alleen maar positieve verhalen gehoord, ben alleen zo bang dat ik die 4 uur niet red... ik ga eens over inleidnen met 39 wk beginnen dinsdag, wie weet... hij is ten slotte zelf al begonnen over of hij de natuurlijk een handje moest helpen de volgende keer of die keer erop... pff zou blij zijn als het over is nu.
Heb trouwens nog nog een muurtje in de verf gezet :p Nu kan het nog he

Wat een *** forum is dit he, i zou bijna zeggen, we zetten het 'kleine groepje' op een andere site om verder te kletsen, maar das ook weer zoveel gedoe he...
Straks internist trouwens, mag toch hopen dat ie een beetje engels spreekt, kids moeten ook mee anders red ik het niet met de tijd, fijn fijn fijn, grrrr ben die ziekenhuisbezoekjes zo zat he!
Nog ff ;)

en hoe was het bij de internist.
nou hopelijk vind de gyn het wel een goed idee, als je zulke snelle bevallingen heb is dat wel een idee! (en scheelt mooi wat wachttijd:p)
hoest met je handen?

Linda ik ben voor! vond het ook erg prettig in een klein groepje, wat meer persoonlijker.

liefs Gean

Nou internist is een anasthesist geworden ?!?! Ik snap er niks van en probeer dat dan maar eens uit te leggen int frans! Ik wil geen ruggeprik, ik zou kunnen begrijpen dat ze iedereen willen zien voor het geval dat maar daar kwam ik dus niet voor. Nu mag ik maandag weer naar een hematoloog, willen ze op het laatste moment nog testen met mijn bloed gaan doen, ook lekker op tijd zeg! En balen dat het natuurlijk niet op de zelfde dag kan als de monitoring... weer twee keer ritje ziekenhuis volgende week, grrr!!!! Mag toch hopen dat ie gewoon dit weekend komt, dat bloed zit wel goed!
Ik ga wel dinsdag vragen of het niet mogelijk is dat inleiden, aangezien ik toch denk dat ik weer over ga lopen (heb soms het idee dat ik dat 'stofje' mis om het vanzelf te laten komen...zucht...)
Hopelijk kan ie iets doen voor me, wat een gezeur he, sorry hoor...
Hoe gaat het bij jullie dames?
Handen gaan opzich redelijk, misschien ook omdat ik minder klus nu. Hoewel het vannacht wel weer zeer deed is het niet zo langdurig als eerst.

Hoi,

Op een gegeven moment wordt dit forum overgezet naar de site baby, als je bovenin dit scherm kijkt zie je een roze tabje met baby erop, als je daarop klikt heb je daar ook weer mamaclubs... Pas hebben ze volgens mij ineens een hoop clubs overgezet. Kan dus nog wel even duren voordat dit forum overgezet wordt.

Wat een gedoe allemaal zeg met je ziekenhuisbezoekjes, Astrid. Wat dat betreft vind ik het wel fijn dat ik uiteindelijk gewoon in Nederland heb gezwangerd en ben bevallen. Ondanks dat ik de Engelse taal goed beheers, is het wel fijn om dat soort dingen gewoon in je eigen vertrouwde landje te kunnen doen...
Ik heb ook tegen Pete gezegd dat ik niet terug ga naar Engeland voordat ik al onze kindjes op de wereld heb gezet... Maar nu loop ik op de feiten vooruit, eerst maar eens genieten van deze kleine man...

Hier gaat het verder super, geniet met volle teugen van onze kleine jongen, gisteren pasfoto's van Oliver laten maken, en vandaag naar het gemeentehuis geweest om een ID kaart aan te vragen... Zo grappig zo'n baby pasfoto. Hij deed het ook echt super goed... 2 x knippen en toen stond ie er goed op... Helemaal trotse mama natuurlijk!

Wel lekker om zo met hem op pad te gaan. Lekker in de kinderwagen...

Ik vind het ook wel heel bijzonder dat alles zo snel vertrouwd voelt, ik heb helemaal niet hoeven wennen, hij hoort er gelijk helemaal bij... En ik vind het heerlijk dat ie er is...

Wat betreft mijn gewicht, het was even slikken toen ik mezelf een weekje na de bevalling durfde te wegen en ik zag dat er maar 3 kilo af was (van de 18 kilo die er uiteindelijk bij was gekomen).
Nu loop de borstvoeding erg goed, vanaf het begin en nu ruim 2 weken na de bevalling ben ik nog eens 5 kilo afgevallen. Moet dus nu nog steeds 10 kilo, maar ik heb er wel vertrouwen in dat dit goed komt. Zonder er iets voor te doen, valt het er momenteel van af, dus...

Astrid succes met die zware laatste loodjes!

Geanne, ben je ook lekker aan het genieten?

Veel liefs Linda

Hoi,

Op een gegeven moment wordt dit forum overgezet naar de site baby, als je bovenin dit scherm kijkt zie je een roze tabje met baby erop, als je daarop klikt heb je daar ook weer mamaclubs... Pas hebben ze volgens mij ineens een hoop clubs overgezet. Kan dus nog wel even duren voordat dit forum overgezet wordt.

Wat een gedoe allemaal zeg met je ziekenhuisbezoekjes, Astrid. Wat dat betreft vind ik het wel fijn dat ik uiteindelijk gewoon in Nederland heb gezwangerd en ben bevallen. Ondanks dat ik de Engelse taal goed beheers, is het wel fijn om dat soort dingen gewoon in je eigen vertrouwde landje te kunnen doen...
Ik heb ook tegen Pete gezegd dat ik niet terug ga naar Engeland voordat ik al onze kindjes op de wereld heb gezet... Maar nu loop ik op de feiten vooruit, eerst maar eens genieten van deze kleine man...

Hier gaat het verder super, geniet met volle teugen van onze kleine jongen, gisteren pasfoto's van Oliver laten maken, en vandaag naar het gemeentehuis geweest om een ID kaart aan te vragen... Zo grappig zo'n baby pasfoto. Hij deed het ook echt super goed... 2 x knippen en toen stond ie er goed op... Helemaal trotse mama natuurlijk!

Wel lekker om zo met hem op pad te gaan. Lekker in de kinderwagen...

Ik vind het ook wel heel bijzonder dat alles zo snel vertrouwd voelt, ik heb helemaal niet hoeven wennen, hij hoort er gelijk helemaal bij... En ik vind het heerlijk dat ie er is...

Wat betreft mijn gewicht, het was even slikken toen ik mezelf een weekje na de bevalling durfde te wegen en ik zag dat er maar 3 kilo af was (van de 18 kilo die er uiteindelijk bij was gekomen).
Nu loop de borstvoeding erg goed, vanaf het begin en nu ruim 2 weken na de bevalling ben ik nog eens 5 kilo afgevallen. Moet dus nu nog steeds 10 kilo, maar ik heb er wel vertrouwen in dat dit goed komt. Zonder er iets voor te doen, valt het er momenteel van af, dus...

Astrid succes met die zware laatste loodjes!

Geanne, ben je ook lekker aan het genieten?

Veel liefs Linda

hoi,
nou ben zeker aan het genieten!!! kraamzorg is weer weg, manlief heeft nog vakantie dus laat me nog lekker
verwennen...
met Karina gaat het ook allemaal prima, wel is ze aan het spugen omdat ik een behoorlijke aanmaak van borstvoeding heb. ze blijft nog niet echt fijn op temperatuur dus we zijn nog niet naar buiten geweest, maar als het strakjes wat warmer is gaan we zeker even naar buiten.
mn gewicht was na een week - 8 kilo verder nog niet op de weegschaal durven staan:) kan gelukkig al wel mn gewone kleren weer aan (soms met knoop open;p)

nou ga zo mn bedje maar eens opzoeken....

liefs Gean

Terug
Bovenaan