klein groepje... (voor de zoveelste keer :p)

Dat is het beroerde he, dat j e toch gaat zitten wachten vanaf die 37 weken.
Ik ben nu 38.2 wk en loop hier gelukkig niet langer dan 41.3 wk maar toch...
Morgen weer gyn, kijken wat hij te zeggen heeft over die bacterie waar ik me toch wel zorgen over maak, en de vorige keer was ie zelf begonnen over ' de 'natuuur een handje helpen' eens kijken of ie daar iets duidelijker over kan zijn. Ben ook benieuwd of ik nu verder open ben, zullen we morgen ook weer horen.
Vandaag ook nog ziekenhuisje geweest, voor mijn bloedonderzoek dan, wanneer daar een uitslag van komt weet ik eigelijk niet. Ik vind het zoizo aan de late kant, maar goed.
Stel ik moet nog 3 weken lopen is dat ook niet zo'n ramp hoor, ik heb nogsteeds zat te doen int huisje he, vandaag nog gaatjes geboord in de muur en weer dingetjes opgehangen, beetje bij beetje gaat het helemaal goed komen! Ik laat het weten mrogen!
grx

oops, tweede bladzijde niet gezien.
Lekker he als die hechtignen eruit zijn, zooo'n verschil is dat, dat trekkende is gelijk weg!
In bad wel of niet kan ik me niet heugen, toendertijd had ik geen bad en ik heb nooit in een sopje gezeten ;) als het goed helpt laat het ff weten he!

Dames die kilos gaan toch vanzelf! Zeker als je bv geeft en een klein beetje moeite doet ze kwijt te raken, komt dat zo weer goed!
Die buikspieren das een ramp vond ik...
Ik moet waarschijnlijk na deze zwangerschap daarvoor naar de fysio of ECHT ECHT thuis oefenen anders zou ik er over 30 jaar nog wel eens last van kunnen krijgen (zijn gescheurd bij eerste zwangeschap).

Ze zeiden in het ziekenhuis dat die hechtingen van mij ook zouden oplossen, maar toen de vk op controle kwam zei ze dat ze de buitenste eruit zou halen, omdat het dan minder zou irriteren. En dat was dus ook echt het geval, meteen daarna verlichtingen. Die aan de binnenkant heeft ze wel gewoon laten zitten, daar had ik ook niet zo'n last van.
Helaas wel behoorlijke aambeien over gehouden van de bevallen. WAren ze bijna weg en toen had ik weer obstipatie, en terug waren ze dus weer!!!

Ha ha Astrid, ik heb met 38 weken ook nog gaten staan boren...

Wat betreft de kilo's? Ik hoop dat het vanzelf gaat, ik ben zo bang dat ik op den duur nieuwe kleren moet gaan kopen om weer te gaan werken... Ik kan me de pijnlijke momenten in de paskamers al helemaal voorstellen. En ik heb altijd al zo'n hekel aan shoppen. Maar met het kleine beetje wat ik nu nog aan kan (m.n. zwangerschapskleding) kan ik niet op het werk verschijnen. We hopen idd dus maar dat het er van af gaat vallen. De eerste 10 kilo ging goed, maar nu... staat het een beetje stil.
Dat klinkt pijnlijk gescheurde buikspieren...

Oh, hoe is het trouwens met de buikstriemen, hebben jullie die opgelopen? Ik dus helemaal niet, terwijl ik toch echt enorm was. Wel de hele zwangerschap gesmeerd met bio oil, maar of dat echt de reden is, dat ik geen striemen heb opgelopen. Ik ben er in ieder geval wel blij mee...

Ik ga snel douchen, voordat Oliver weer honger heeft, en ik ga vanmiddag even naar het weeguurtje, ben toch wel benieuwd... Volgende week pas de eerste afspraak bij het consultatiebureau.

Groetjes Linda

Ze zeiden in het ziekenhuis dat die hechtingen van mij ook zouden oplossen, maar toen de vk op controle kwam zei ze dat ze de buitenste eruit zou halen, omdat het dan minder zou irriteren. En dat was dus ook echt het geval, meteen daarna verlichtingen. Die aan de binnenkant heeft ze wel gewoon laten zitten, daar had ik ook niet zo'n last van.
Helaas wel behoorlijke aambeien over gehouden van de bevallen. WAren ze bijna weg en toen had ik weer obstipatie, en terug waren ze dus weer!!!

Ha ha Astrid, ik heb met 38 weken ook nog gaten staan boren...

Wat betreft de kilo's? Ik hoop dat het vanzelf gaat, ik ben zo bang dat ik op den duur nieuwe kleren moet gaan kopen om weer te gaan werken... Ik kan me de pijnlijke momenten in de paskamers al helemaal voorstellen. En ik heb altijd al zo'n hekel aan shoppen. Maar met het kleine beetje wat ik nu nog aan kan (m.n. zwangerschapskleding) kan ik niet op het werk verschijnen. We hopen idd dus maar dat het er van af gaat vallen. De eerste 10 kilo ging goed, maar nu... staat het een beetje stil.
Dat klinkt pijnlijk gescheurde buikspieren...

Oh, hoe is het trouwens met de buikstriemen, hebben jullie die opgelopen? Ik dus helemaal niet, terwijl ik toch echt enorm was. Wel de hele zwangerschap gesmeerd met bio oil, maar of dat echt de reden is, dat ik geen striemen heb opgelopen. Ik ben er in ieder geval wel blij mee...

Ik ga snel douchen, voordat Oliver weer honger heeft, en ik ga vanmiddag even naar het weeguurtje, ben toch wel benieuwd... Volgende week pas de eerste afspraak bij het consultatiebureau.

Groetjes Linda

Die binnenhechtingen hebben ze bij mij ook laten zitten, maar idd als die buitenste er maar uit zijn is het al een wereld van verschil!!
Wat een geluk dat je geen striemen heb!!! Ik geloof eerlijk gezegd niet dat het aan de olie ligt hoor, denk eerder aan je genen ;)
Ik was bij Jordi 16 kilo aangekomen, opzich niet bijzonder veel maar voor een klein vrouwtje van 49 kilo toendertijd was het een hoop en daardoor zijn die buikspieren uit elkaar gescheurd, klinkt pijnlijk maar daar voel je dus echt niks van, de pezen die de twee helften als het ware bij elkaar houd is door midden, kan worden gerepareerd maar das nogal een ingreep, mar echt fraai ben ik niet meer. Naast die buikspieren dan niet alleen striemen maar echt vel over :"( heb zo'n rondje op mijn buik met loszittend vel, echt verschrikkelijk vind ik het... Maar ja, we zijj niet allemaal zo gelukkig er niks aan over te houden he.

vandaag dus weer ziekenhuisje geweest. Lekker op tijd vandaag, ging goed snel!
Half uurtje aan de monitor en wat denk je wat, heb ik toch zowaar contracties he! Jaja, tot de 85 deze keer, dus was leuk, beetje actie om te zien.
Daarna niet de gyn gezien, was in een andere poli deze middag maar een assistent, die sprak nederlands dus daar kon ik mooi de vragen aan stellen. Ik moest me niet te druk maken over die bacterie, het komt heel vaak voor en als de baby tekenen begint te geven na de bevalling gaat ie aan de antibiotica, als ik niet genoeg gehad heb, dat vind ik dan niet zo'n geruststellend antwoord maar goed, tis ook niet het einde van de wereld, hoop ik...

Ze vroeg of ik de contracties voelde, ja beetje maar tis bijna niet voelbaar hoor. Zelfs tot bijna de 90 is amper voelbaar.
Ik ben 1 cm open, (aahh doet dat toch zeer he als ze daar met vingers in gaan zitten ) maar niet genoeg om te strippen, dus ik zei van dat ik nog wel een weekje lopen zal. Maar aangezien ik contracties had zei ze dat ik misschien vanavond wel terug ben :p Ik reken er niet op hoor, hoewel het goed gevoelig is downunder nu maar nee. Zou wel leuk zijn . Woensdag over een week weer terug.

Bloed was trouwens goed, maar ik had ook niet anders verwacht .

Fijne aaf!

hoi,
hier ook geen striemen, wel een prachtige bruine streep over mn buik, die alleen maar donkerder lijkt te worden...
gisteren voor het eerst geen ongewenste urineverlies gehad, goed blijven oefenen dus met die bekkenbodemspieren!!!

Linda: Karina wil echt geen speen, laat hem er gelijk weer uit vallen... en brullen!!!!! gelukkig gaat het nu een stuk beter met de zuigbehoefte, heeft haar knuisjes gevonden:)

Astrid fijn dat er al wat beweging in komt, tis idd niet zo prettig als ze daar gaan wroeten:) maar misschien is dat net een klein zetje om te beginnen met weeen...
wel fijn dat je gewoon in het nederlands je vragen kan stellen. alleen zo'n antwoord kan je niet zoveel mee, tword toch wel in de gaten gehouden als de baby geboren is, wel weer geruststellend.
is de kans dat je spieren weer scheuren erg groot bij een volgende bevalling?

Hoi Astrid!

Is idd geen pretje die vingers he!!! Dat was tijdens mijn bevalling ook niet mijn meest favourite gedeelte, maar het hechten was het meest traumatisch van alles...

Fijn dat het langzaam aan het beginnen is...

We denken aan je!

En... ik heb voor mijn gevoel nog niet echt niks aan de zwangerschap overgehouden, zo'n 10 kilo om precies te zijn, en ik sta qua gewicht nu stil... Ik hoop zo dat het er gewoon gaat af vallen. Ik pas helemaal niks meer.

Gean
Oh en qua genen weet ik het ook niet, want ik heb wel striae, van eerder toen ik aangekomen ben (heb ooit eerder 80 kilo gewogen (toen ik niet zo goed in mijn vel zat), dus ik kan het wel krijgen...

En houd Karina het tutje niet in haar mond als je het even vast houdt tot ze gaat zuigen?
Bij Oliver moet ik het vaak even vast houden tot hij gaat zuigen.

Groetjes Linda

Hoi Astrid!

Is idd geen pretje die vingers he!!! Dat was tijdens mijn bevalling ook niet mijn meest favourite gedeelte, maar het hechten was het meest traumatisch van alles...

Fijn dat het langzaam aan het beginnen is...

We denken aan je!

En... ik heb voor mijn gevoel nog niet echt niks aan de zwangerschap overgehouden, zo'n 10 kilo om precies te zijn, en ik sta qua gewicht nu stil... Ik hoop zo dat het er gewoon gaat af vallen. Ik pas helemaal niks meer.

Gean
Oh en qua genen weet ik het ook niet, want ik heb wel striae, van eerder toen ik aangekomen ben (heb ooit eerder 80 kilo gewogen (toen ik niet zo goed in mijn vel zat), dus ik kan het wel krijgen...

En houd Karina het tutje niet in haar mond als je het even vast houdt tot ze gaat zuigen?
Bij Oliver moet ik het vaak even vast houden tot hij gaat zuigen.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan