klein groepje... (voor de zoveelste keer :p)

Nou, dat klinkt niet slecht, Geanne... Hoeveel was je aangekomen tijdens je zwangerschap?

Ik heb nog 10 kilo te gaan, voordat ik op mijn oude gewicht ben, heb wel mijn kleding van zolder gehaald en ga binnenkort eens kijken wat ik pas... Ik hoop die andere 10 kilo wel snel kwijt te raken anders moet ik gaan shoppen, en daar houd ik niet zo van (normaal gesproken al niet maar met zoveel extra gewicht, wordt dat al helemaal een frustrerend uitje!)

Ik bloed nog steeds een beetje, en waar ik ben geknipt irriteert nu een beetje, dus ik blijf maar lekker mijn losse zwangerschapskleding dragen voor nu. Ik ga zo eens in mijn badedas badje zitten, dat helpt wel om de irritatie te verminderen!

Hey Astrid, het komt nu al snel dichterbij voor jou, kan zo gebeuren, ik ben ook met 38 weken en 4 dagen bevallen, daar zit jij nu niet heel ver vanaf, toch? Het kan natuurlijk ook nog 4 weken duren, maar veel langer dan dat niet meer...

Ik vond dat wel apart toen ik 37 + weken was, vanaf toen mocht je thuis bevallen en kon het elk moment gebeuren, maar het kon ook nog 5 weken duren. Je zit dan op iets te wachten...

Groetjes Linda

Nou, dat klinkt niet slecht, Geanne... Hoeveel was je aangekomen tijdens je zwangerschap?

Ik heb nog 10 kilo te gaan, voordat ik op mijn oude gewicht ben, heb wel mijn kleding van zolder gehaald en ga binnenkort eens kijken wat ik pas... Ik hoop die andere 10 kilo wel snel kwijt te raken anders moet ik gaan shoppen, en daar houd ik niet zo van (normaal gesproken al niet maar met zoveel extra gewicht, wordt dat al helemaal een frustrerend uitje!)

Ik bloed nog steeds een beetje, en waar ik ben geknipt irriteert nu een beetje, dus ik blijf maar lekker mijn losse zwangerschapskleding dragen voor nu. Ik ga zo eens in mijn badedas badje zitten, dat helpt wel om de irritatie te verminderen!

Hey Astrid, het komt nu al snel dichterbij voor jou, kan zo gebeuren, ik ben ook met 38 weken en 4 dagen bevallen, daar zit jij nu niet heel ver vanaf, toch? Het kan natuurlijk ook nog 4 weken duren, maar veel langer dan dat niet meer...

Ik vond dat wel apart toen ik 37 + weken was, vanaf toen mocht je thuis bevallen en kon het elk moment gebeuren, maar het kon ook nog 5 weken duren. Je zit dan op iets te wachten...

Groetjes Linda

hoi,
ik was 22 kilo aangekomen ben er nu 10 kwijt:) mn kleren waren iets te ruim voor mn zwangerschap omdat ik weer erg afgevallen was dus vandaar dat ik ze al pas. mn positierokken zijn me nu echt te ruim, loopt ook niet zo lekker!

mag je nu wel in bad zitten? begreep dat dat niet mocht als je nog vloeide?
ik begin nu pas echt te vloeien, had alleen de eerste 2 dagen redelijk veel bloed verlies maar verder nagenoeg niks. nu komt het weer iets op gang, ben natuurlijk wel weer meer in beweging. ook hier irriteren de hechtingen behoorlijk maar ja, zal wel weer ophouden...

Astrid de laatste weekjes voor jou!!! hopelijk vertel de gyn morgen dat je eerder ingeleid word, zal voor je duimen! ben je verder wel helemaal gesetteld in je nieuwe huis??
heerlijk aan het genieten van je eigen smaak, spulletjes enzovoort...

nou ga de kleine meid even wat geven, drinkt als een slootgraver vandaag!!! blijft het liefst maar gewoon aan de borst liggen geloof ik:)

liefs Gean

Hoi Gean,

Ik mag zo'n 5 minuten in een laagje water badedas classic zitten.
Hebben ze bij jou de hechtingen er niet uitgehaald?
Ik was erg blij toen ze bij mij de buitenste hechtingen eruit haalde, was echt een opluchting.

Wat betreft het drinken, is het niet dat ze gewoon een grote zuigbehoefte heeft, ik ben begonnen met Oliver met een fopspeen, en als hij die niet meer wil dan wil ie ook echt drinken, anders kan ie volgens mij ook continue aan de borst...
Er is verder geen borst en fopspeen verwarring, was ik nl wel een beetje bang voor...

Ik kan dus echt niet in mijn oude kleren... Grrr...

Groetjes Linda

Hoi Gean,

Ik mag zo'n 5 minuten in een laagje water badedas classic zitten.
Hebben ze bij jou de hechtingen er niet uitgehaald?
Ik was erg blij toen ze bij mij de buitenste hechtingen eruit haalde, was echt een opluchting.

Wat betreft het drinken, is het niet dat ze gewoon een grote zuigbehoefte heeft, ik ben begonnen met Oliver met een fopspeen, en als hij die niet meer wil dan wil ie ook echt drinken, anders kan ie volgens mij ook continue aan de borst...
Er is verder geen borst en fopspeen verwarring, was ik nl wel een beetje bang voor...

Ik kan dus echt niet in mijn oude kleren... Grrr...

Groetjes Linda

hoi,
nou bij mij moeten de hechtingen oplossen:( dus helaas zit ik er nog wel een poosje mee. ik mag echt beslist niet in bad raar dat het van de een wel mag en van de ander weer niet....
vanmiddag het consultatiebureau op bezoek gehad, Karina was goed gegroeid!! dus dat spugen is niet zo ramp.
denk dat ze een paar regeldaagjes had nu komt ze netjes om de 4 uur!!!

Dat is het beroerde he, dat j e toch gaat zitten wachten vanaf die 37 weken.
Ik ben nu 38.2 wk en loop hier gelukkig niet langer dan 41.3 wk maar toch...
Morgen weer gyn, kijken wat hij te zeggen heeft over die bacterie waar ik me toch wel zorgen over maak, en de vorige keer was ie zelf begonnen over ' de 'natuuur een handje helpen' eens kijken of ie daar iets duidelijker over kan zijn. Ben ook benieuwd of ik nu verder open ben, zullen we morgen ook weer horen.
Vandaag ook nog ziekenhuisje geweest, voor mijn bloedonderzoek dan, wanneer daar een uitslag van komt weet ik eigelijk niet. Ik vind het zoizo aan de late kant, maar goed.
Stel ik moet nog 3 weken lopen is dat ook niet zo'n ramp hoor, ik heb nogsteeds zat te doen int huisje he, vandaag nog gaatjes geboord in de muur en weer dingetjes opgehangen, beetje bij beetje gaat het helemaal goed komen! Ik laat het weten mrogen!
grx

Terug
Bovenaan