Klein Groepje

hallo,
begin maar even overnieuw, we zijn nu weer zover naar achteren geschoven.
er komt vandaag niks uit mn handen:( vanmiddag de 20 weken echo en ik ben toch zenuwachtig!!!! vannacht heel eng gedroomd en zit overal om te huilen... verder trappelt de kleine er lustig op los en het liefst op mn blaas waardoor ik beter op de wc kan blijven zitten:(
heb dus even een klaagdag vandaag.
groetjes

ohhhh spannend he! Succes he, ik hoop dat je niet nog te lang hoef te wachten, laat je ff weten hoe het was?

ik baal wel hoor dat ik mijn "20 weken echo" pas met 22.5 week heb!!! 20 november pas! grrrr!!!

Ohhh spannend dat je vanmiddag je echo hebt.
Ik hoop dat alles goed is. Laat je even weten hoe het was?? Veel succes en plezier bij je echo.

Ik heb ook regelmatig last van nare dromen. Kan dan ook echt helemaal huilend wakker worden, omdat de dromen zo echt lijken.
Ik voel de kleine wel regelmatig bewegen, maar echt schopjes zijn het maar af en toe. Dit kleintje is behoorlijk een stuk rustiger in me buik, dan de vorige. Nog 1,5 week wachten en dan hebben wij ook eindelijk de 20 weken echo.( 3 nov)
Kan nu al niet wachten tot het zo ver is.

Liefs marielle 18+3 w

Hoi je hebt idd van die dagen, moest vandaag ook even brullen, probeer me zo groot te houden voor mijn man, maar die zoektocht naar werk voor hem gaat me niet in de koude kleren zitten.

Gisteren heeft hij een gesprek gehad, ik hoop dat we morgen horen dat hij een nieuwe baan heeft.

20 weken echo begin deze week gehad, ben echter alweer 21 weken nu, het gaat allemaal zo snel. Ik voel nog maar weinig, ik ben ook wel veel en druk bezig, dus merk het misschien ook niet.
Mijn placenta ligt ook aan de voorkant waardoor ik het ook niet goed kan voelen.

Ach ik wordt binnenkort vast bont en blauw geschopt, dus dan halen we de schade wel in...

Groetjes Linda

hoi,
nou alles was gelukkig goed! wel moet ik met 28 en 35 weken terug komen voor een groeiecho. de buik liep een week voor in de groei maar dat gebeurde meer zeiden ze, maar ze wilden me wel even in de gaten houden qua groei. meneer of mevrouw hield netjes de benen op elkaar dus het blijft een verassing!
Linda sterkte morgen!! spannend!!!
groetjes

He, super dat het goed was, Gean! Ben je die spanning ook weer kwijt!
Jammer dat je het gesclacht niet weet maar misschien de volgende keer he!

Nu jij marinally! Volgens mij ben ik het minst ver hier van het maart groepje, maar hoe kan het ook anders, uitgerekend de 28e...!

Linda: ik duim voor jullie! Hopelijk een goede uitslag morgen, op wat voorn baan heeft ie gesoliciteerd? Ook op de vrachtauto of heel iets anders?

Die dromen waar jullie het over hebben, heb ik ook vreselijk last van (nooit gehad bij de eerste twee maar ALLES is anders bij deze!) van de week nog waren we bij een 'lang verloren opa' van mijn vriend die mijn babytje wel even de nek om zou draaien als het niet ging zoals hij wilde! En twee weken geleden droomde ik dat ik het babytje had maar me niets van de geboorte kon herinneren, en mijn vriend wilde er niets over vertellen! Brrr... niet leuk wakker worden zo.

Salut!

Hey dames,

Ik heb eerste week november de 20 weken echo (ok ok 21 weken echo).
Heb er zin in! Ga direct bij binnenkomst maar vertellen dat ik vooral niet wil weten wat het geslacht wordt, voordat we het vol in beeld krijgen!

Dat dromen dat heb ik wel gehad, maar momenteel even niet. Eigenlijk gaat het prima. Slaap goed, hoef er bijna nooit uit om te plassen midden in de nacht, ik hou het weer langer vol dan tot 9 uur 's avonds. Werk gaat prima.

Alleen deze week de eerste klant gehad die zei: hoe lang moet je nog? Toen ik zei dat ik bijna op de helft was zei ze: ow ik dacht dat je er al bijna was.
Je wilt niet weten hoe snel mijn lieve collega direct nadat ze weg was, begon te zeggen. Nee hoor Margreet die vrouw snapt er niks van, nee hoor lieverd je bent helemaal, niet zo dik dat het lijkt dat je op je eindje loopt......ppfff

Vorige week vergadering op het hoofdkantoor waar ineens allemaal mensen die je niet kent over je buik gaan aaien. Heel vreemd. Zou ik zelf noooooit doen bij iemand die je helemaal niet kent.

Half november gaan we met z'n tweeen (eigenlijk met z'n drieen he, ik ben nu nooit meer alleen) nog een weekendje naar limburg. En dan daarna beginnen met de babykamer. Heb er zin in!

Ik zal me even douchen, dadelijk naar de kapper. Heerlijk!

pfff... nog drie weken tot die '21.5 weken echo'...
wat duurt dat lang, zeg :s
Maar ondertussen wel zelf aan de buitenkant ook het kindje gevoeld voort eerst, vriend had hem al gevoeld en ik natuurlijk al 8 (!) weken aan de binnenkant,maar van buiten had ik nog niets gevoeld!
Leuk is het he... als het goed gaat!

Terug
Bovenaan