Hey dames,
Ik heb eerste week november de 20 weken echo (ok ok 21 weken echo).
Heb er zin in! Ga direct bij binnenkomst maar vertellen dat ik vooral niet wil weten wat het geslacht wordt, voordat we het vol in beeld krijgen!
Dat dromen dat heb ik wel gehad, maar momenteel even niet. Eigenlijk gaat het prima. Slaap goed, hoef er bijna nooit uit om te plassen midden in de nacht, ik hou het weer langer vol dan tot 9 uur 's avonds. Werk gaat prima.
Alleen deze week de eerste klant gehad die zei: hoe lang moet je nog? Toen ik zei dat ik bijna op de helft was zei ze: ow ik dacht dat je er al bijna was.
Je wilt niet weten hoe snel mijn lieve collega direct nadat ze weg was, begon te zeggen. Nee hoor Margreet die vrouw snapt er niks van, nee hoor lieverd je bent helemaal, niet zo dik dat het lijkt dat je op je eindje loopt......ppfff
Vorige week vergadering op het hoofdkantoor waar ineens allemaal mensen die je niet kent over je buik gaan aaien. Heel vreemd. Zou ik zelf noooooit doen bij iemand die je helemaal niet kent.
Half november gaan we met z'n tweeen (eigenlijk met z'n drieen he, ik ben nu nooit meer alleen) nog een weekendje naar limburg. En dan daarna beginnen met de babykamer. Heb er zin in!
Ik zal me even douchen, dadelijk naar de kapper. Heerlijk!