Klein Groepje

hee,
marinally gecondoleerd ja, verdrietig is dat als ze het dan net niet meer mee kan maken...
sterkte.

Ik wil nogmaals die mex griep vaccin aankaarten, ik begin toch sterk te twijfelen, er zijn er toch een aantal waar ik mee schrijf die zwanger zijn (in BE) en waarbij het door de gyns toch sterk is aangeraden... jullie geen twijfels?

verder begin ik ook erg last te krijgen savonds van vocht in mijn handen en voeten, ik vind het een beetje vroeg... dat ook maar weer aankaarten over 2 weken.
groetjes

Hoihoi
zoals ik hier bij 'onderwerpen' al geschreven had mag ik me voor het vocht dus tot het einde in steunkousen gaan hijsen, joepie! (ben dus vrijdagavond nog bij de huisarts geweest) Plus nog pillen erbij. Hij zei dat hoe vaker je zwanger bent hoe eerder je het hebt. Net wat je zei marinally, gelukkig is het winter, en geen hoogzomer met zulke sokken aan!

Mex griep vaccin heeft mijn h.a. afgeraden, met een uitleg van een kwartier, ik moest het nog wel even bespreken met mijn gyn maar zoals het er nu uit ziet ga ik het dus ook niet doen.
Lastig he...

Donderdag voort eerst zwangerschapszwemmen, ik ga het eens proberen, ben benieuwd!
Doen jullie iets/gaan jullie iets doen?

(Jooeehoooe vandaag 20 weken!!)

Hoi,

Sorry ben weer terug van weggeweest, weer even een weekje in Engeland. Wat vrienden gezien. Was erg leuk.

voel me ook goed.

Gecondoleerd met het verlies van je oma, Marinally.

Sterkte met de steunkousen Astrid, lijkt me idd geen pretje.

Wat betreft de Mex Griep vaccinatie, ik blijf van mening het niet te doen. Ik vind het erg risicovol dat niemand wat de lange termijn effecten zullen zijn voor de baby, ik blijf maar vertrouwen op mijn eigen gezondheid.

Ik spreek jullie snel weer. Groeten LInda

Hoi Dames,

Tja die vaccinatie. Wat een gedoe he. Wat moeten we nou. Heb de folder naast me liggen en daar staat:

Er zijn geen aanwijzigingen dat het vaccin schade toebrengt aan het ongeboren kind wanneer de eerste 13 weken voorbij zijn. Het vaccin is echter nog niet uitgebreid getest onder zwangeren..

Na deze zin dacht ik: nee ik doe het. Ik zie wel hoe het komt.

Gister 20 weken echo gehad, en dat liep op een grote teleurstelling uit. Ons kindje lag in zo'n onmogelijke positie dat het voor de echoscopist een waar gedraai en gekonkel werd om de belangrijke dingen te zien. Het duwde en duwde op mijn buik. Probeerde ons kindje aan het draaien te krijgen. Maar het enige effect had het dat ik nu weet hoe harde buiken voelen. PIJN! Uiteindelijk heeft hij alles met veel moeite wel gezien, maar het was voor ons volstrekt onduidelijk.
Zelf was hij ook niet tevreden (we hoefden ons geen zorgen te maken, maar het was zo'n moeilijke echo) dat ik over 2 weken weer ga. Hopelijk dat het dan beter te zien is. En dat wij dan zelf ook iets meer zien dan een voetje dat tegen het voorhoofd aan zit waardoor het gezich niet een seconde normaal in beeld kwam. Ik had me er echt vreselijk op verheugd, en was overspoeld door emoties toen we weer terug reden. Verdorie, had ik hier nou de hele dag al naar uit gekeken? Kregen we ook nog ruzie onderweg ppfff.

Maar hou me er aan vast het was allemaal goed. Maar om het voor ons ook leuk te maken mogen we nog een keer!

Zijn jullie al bezig met de geboortekaartjes??

he wat jammer nou! Das toch iets waar je zo naar uit kijkt en dan werkt ie/ ze helemaal niet mee!
Hopeliijk over 2 weken meer geluk, is het dan weer een officiele 20wk echo?

Had ik zondag nog een NEE gevoel over die mx griep, begin ik nu weer meer naar JA te neigen (spelen die hormonen soms ook een rol in mijn keuze, zo besluiteloos....!) Vandaag een brief gehad van het ziekenhuis waarin ze het toch advieseren en mijn vader heeft met die grieppandemielijn gebeld en die zeggen toch ook dat het beter is het wel te doen.
Maar wat jullie zeggen steekt ook zo in mijn achterhoofd, nu zal je er niets aan over houden, zo'n spuit, maar wie weet op de lange termijn dat je kind iets heeft he...
Ik ga iig lekker door met twijfelen tot de 20e, dan zie ik een gyn. Mijn vriend vind het overigens beter dat ik een normale griepprik zou nemen, ik had het even gevraagd, tis ten slotte ook zijn kind wat er in me groeit he ;)

Nu naar bedje! Morgen vrije dag, lang leven belgie! Lekker uitslapen!

(onze geboorte kaartjes en enveloppen zijn dan all gedrukt, ik ben alleen nog op zoek naar een tekstje, maar een simpele van 1 zin ofzo, ik heb niet veel plek, jullie een idee???)

Terug
Bovenaan