Klein Groepje

HOi hoi!!!!

IK HEB SUPER NIEUWS! Mijn man heeft een nieuwe baan per 1 december.
Hij gaat in een bedrijf werken als magazijnmedewerker met regelmatige werktijden, 's avonds lekker thuis. Het is een internationaal bedrijf en de voertaal is Engels! Hij begint 1 december. Oh ik ben zo BLIJ! Eindelijk na al die jaren weer wat rust in ons leven, en net op tijd. Hij rijdt al 3,5 jaar op de vrachtwagen, en ik wordt echt simpel van die onvoorspelbaarheid, en het voor alles er alleen voor staan. En nu eindelijk weer samen. Financieel zal het inkrimpen zijn, maar dat hebben we er wel voor over.

Er valt nu echt zo'n last van mij af, en ook van mijn man.
Hij belde me op om het te vertellen, toen ik net in een winkel liep, ik moest echt mijn tranen van geluk bedwingen!!!

Volgende week gaan we ook nog een kleine week naar Engeland, dus dan nog even vakantie, uiteindelijk nog maar een aantal weekjes werken voor hem...

Zijn jullie ook in Dubio over de mex griep vaccinatie?
Ik was zo zeker ervan, maar nu heb ik de brochure gekregen van de overheid speciaal voor zwangere vrouwen. De VK kan me geen advies geven hierin.

Ook gesproken over de bekkenbodem oefeningen. Ga maar hiermee aan de slag, een vriendin van mij zei dat ze veel last heeft van urineverlies en had gewenst dat ze die oefeningen wat meer had gedaan. Dat motiveert wel natuurlijk.

Mijn man had ons kindje ook al voelen schoppen, heel bijzonder was dat!

Liefs Linda

Hee linda wat super dat hij die baan heeft gekregen, jullie zullen echt blij zijn zeg!
Fijn hoor en nog mooi op tijd voordat er nogmeer gaat veranderen in jullie leven, dan heb je niet alles tegelijk!

Ik heb eigelijk helemaal niet over die mex griep vaccinatie nagedacht, wat zijn jou voors en tegens? Ik zal het misschien de volg keer eens over hebben met de gyn, of is het dan al te laat, eind november?

Bekkenbodemoefeningen lijkt me ook geen slecht idee. Niet gedaan dus met de eerste twee en bij de tweede een blaasverzakking gehad :s Nou zeg ik niet dat dat had kunnen verholpen door oefeningen maar ik had het beter wel kunnen proberen he!

liefs astrid 18-2

Ze gaan bij ons vaccineren tussen week 45 en 50, maar misschien dat het in belgie anders werkt?

Nu kunnen we echt gaan genieten van alles! De hele zoektocht naar een baan, en sowieso zijn huidige baan werkte erg negatief op ons humeur en de blijdschap rondom de zwangerschap.

Meteen dit weekend een combi kinderwagen gekocht via marktplaats. Een Mutsy voor 100 euro! Is al wat jaartjes oud, maar ziet er nog prima uit, met alles erop en eraan. En we hoefden er letterlijk maar 5 minuten voor te rijden, die mensen die het verkochten woonden zowat bij ons om de hoek...
Echt gaaf!

Wat betreft Mex Griep.

Tegen: Je weet het effect van de zo'n nieuwe vaccinatie niet op de baby.

Voor: Je wilt je kind ook niet in gevaar brengen door mex griep op te lopen. Ik werk in de gezondheidszorg.

Ik moet er nog eens goed over nadenken.

Mijn eerste gevoel zegt het niet te doen. Ik ben altijd erg gezond geweest, 2 x griep gehad in mijn hele leven geloof ik. De laatste keer is in 2005 geweest. Verder wel eens verkouden, maar dat is het dan ook.
Ook nu tijdens de zwangerschap verloopt alles voorspoedig, geen hoge bloeddruk of iets dergelijks, alleen de verschrikkelijke kwaaltjes in het begin (tot 3 maanden).

Groetjes Linda 21-3

Linda wat verschrikkelijk fijn voor jullie!!!!! geweldig nieuws!!
wat zal dat een opluchting zijn zeg, en nu volop gaan genieten he!!
wat betreft de vaccinatie: ik ben er nog niet uit wat ik ga doen. werk ook in de zorg dus loop een risico, maar wat is het risico voor ons kind als ik het wel doe??? niemand die hier duidelijk een antwoord op geef.
uiteindelijk is de griep toch een stuk minder ernstig dan ze dachten.
ik ben ook begonnen met bekkenbodem oefeningen. sta soms echt te knijpen als mn blaas weer eens als trampoline word gebruikt:)

Groetjes Geanne 21+2

Ik merk dat ik idd nu volop kan gaan genieten, ik voel de baby nu ook. Net alsof die weet, mama heeft nu tijd voor mij! Heeft papa ook al geschopt, toen we gingen slapen lag hij met zijn hand op mijn buik en toen kreeg ie toch een schop. Kei grappig!

Net nog even de brochure gelezen, van de mex griep. Heeft me niet overtuigd om de prikken te gaan halen. Van het weekend nog eens even goed met manlief overleggen.

Groetjes Linda

hee,
tis rustig hier!
Ik heb ook niet veel te vertellen, alles gaat zijn gangetje, hoewel mijn bekken weer erger pijn beginnen te doen. En die harde buiken af en toe ben ik ook niet helemaal gerust op, durf amper nog pret in bed te hebben, tis elke keer raak met die harde buik!
Maar goed, verder alles prima! De 20wk echo begint nu ook een beetje op te schieten, nog 18 dagen!
En jullie? Nog iets te vertellen? Of net als ik niet te vertellen?

Groetjes astrid

Haha Astrid!

Hier eigenlijk precies hetzelfde.
Qua zwangerschap gaat het hier allemaal wel prima eigenlijk. Heb geen klachten, voel me top. Harde buiken nog niet gehad.
Volgende week maandag de 20 weken echo (21 weken). Dus daar heb we reuze zin in. Gister nog de tip van mijn nicht gekregen dat ik vooral direct moet aangeven dat ik het geslacht niet wil weten.

Prive, een zware week gehad. Mijn aller aller liefste oma is dinsdag avond zeer plotseling overleden. Ben er nog helemaal kapot van. Ze zal ons kindje nooit zien, of vasthouden. Afgelopen zaterdag hebben we haar begraven.
Nu weer aan het werk. En dat is ook wel goed. Thuis brand naast haar foto een kaarsje.
En troost me bij de gedachte dat we de zaterdag voor haar overlijden nog bij haar waren, en ze zo nu en dan liefkozend over mijn buik heeft ge-aaid.

hoi,
Marinally gecondoleerd met het verlies van je oma! fijn dat jullie die zaterdag ervoor nog bij haar waren geweest.

verder gaat bij mij ook alles nog zn gangentje, mag zeker niet klagen over deze zwangerschap:) werken word wel wat pittiger, merk dat ik toch minder energie heb, mr ik pas nu gewoon het schema op mij aan, i.p.v. maar door te lopen. ik ga nu halverwege rustig zitten om te drinken en ff uit te rusten en dat is echt een hele omschakeling!

groetjes

Terug
Bovenaan