Klein leeftijdsverschil tussen de 1ste en de 2de?

Hoi,

Gefeliciteerd!!!!!
Ik heb in maart een MK gehad. Ik was in okt. uitgerekend. Er zat dan tussen onze zoon (nu net 2) en de nieuwe beeb net 2 jaar. hadden we super leuk gevonden. Ben nu gelukkig weer zwanger en in apri uitgerekend. Dan is onze zoon 2 jaar en 8 maanden. Ook nog een prima leeftijdsverschil. Kunnen ze mooi samen opgroeien!!

Grtz Linda

Onze dochter in als ik in april beval 2 jaar en 5 maanden en dit lijkt mij een mooi leeftijdsverschil, ze kan dan hopelijk al aardig wat zelf. Al probeer ik haar nu al zoveel mogelijk zelf te laten doen.

En hoe doen jullie het straks als de kleine geboren is en je wilt een stukje gaan wandelen?
Kopen jullie dan een andere kinderwagen waar de beide kindjes in kunnen?

Groetjes mij

Hoi!

Allereerst van harte gefeliciteerd!
Ik geloof dat ik toch wel erg snel was met mijn meiden!!!
Er zit namelijk maar 13,5 maanden tussen elkaar!!!! haha!!
Toen de oudste 4 maanden was kwam ik erachter dat ik weer zwanger was!
Het was heel bewust hoor en ik vind het geweldig! Het eerste jaar was even zwaar, maar nu is het super! Dejongste word bijna 2 en ben nu weer 8 weken zwanger!
Wij hebben trouwens een koelstra dubbele wagen toen gekocht en die kan ik iederen aanraden!!
groetjes moon

mijn zoon is bijna 3 als deze dreumes het levenslicht ziet, mijn zoon is van juli 2006
Een mooier leeftijdsverschil kan ik me niet wensen, tegen die tijd kan hij al helemaal naast de wagen lopen!

quote: Mama_1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2008 20:21:07'));

En hoe doen jullie het straks als de kleine geboren is en je wilt een stukje gaan wandelen?
Kopen jullie dan een andere kinderwagen waar de beide kindjes in kunnen?

Groetjes mij

hoi,

wij gaan een kiddy board kopen met zitje, of een byggypod (als ie past op de kinderwagen) www.kleinedreumes.nl <--- hier staat de kiddy board op..super gaaf ding

groetjes simone

ik heb nog geen idee ik ben bijna nooit in mijn eentje op pas dus ik kan net zo goed een aparte buggy houden voor de dean en dan de kinderwagen weer voor de klein...

Terug
Bovenaan