Klein leeftijdsverschil tussen de 1ste en de 2de?

Ik ben nu zwanger van de tweede en mijn zoontje is nog geen 6 manden (!)
heftig.... maar straks heel gezellig denk ik! Hij is 13 maanden als de tweede komt!
Ben ik de winnaar?!!!!

Groetjes, Stans

ja gelukkig voor mij ben jij de winaar haha (ik moet er niet aan denken) de periode die het lastigst is komt nog voor jou (overal achteraan rennen, politieagentje spelen)
Goed om jezelf denken qua lichaam (ook gaan slapen met je kindje ofzo) want je hebt extra kans op complicaties in en na je zwangerschap als je voor de 9 maanden weer zwanger word..

www.0409mamaforum.nl (HET april 2009 mamaforum!)

Hoi meiden,
Hebben jullie ook veel reacties gehad van 'nu al??' Onze eerste is nu 13 maanden, dus echt geen klein babietje meer, volgens ons.
Wij hebben het m'n schoonfamilie verteld, en hun enige reactie was 'dat is snel!' Ze vroegen niet eens wanneer het kindje dan geboren wordt!
Terwijl wij het juist erg leuk vonden dat het zo snel gelukt is!
Ik hoop toch dat mijn eigen ouders (als ik ze eindelijk weer zie en we het vertellen) wat leuker reageren...
Groetjes,
Froukje

quote: Froukje2e reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-09-2008 12:37:29'));

Hoi meiden,
Hebben jullie ook veel reacties gehad van 'nu al??' Onze eerste is nu 13 maanden, dus echt geen klein babietje meer, volgens ons.
Wij hebben het m'n schoonfamilie verteld, en hun enige reactie was 'dat is snel!' Ze vroegen niet eens wanneer het kindje dan geboren wordt!
Terwijl wij het juist erg leuk vonden dat het zo snel gelukt is!
Ik hoop toch dat mijn eigen ouders (als ik ze eindelijk weer zie en we het vertellen) wat leuker reageren...
Groetjes,
Froukje

eigenlijk helemaal niet maar iedereen wist dat we met de pil gestopt waren ik "krijg" maar 5 jaar om het rustig aan te doen in ons bedrijf dus was logisch hier..

Tussen mijn oudste en mijn middelste zit precies 2,5 jaar. Dat vond ik eigenlijk het ideale leeftijdsverschil. De middelste is in maart geboren, morgen hoor ik wanneer ik uitgerekend ben van nummertje 3, ik verwacht eind maart of begin april. Dus het spant er nog even om wie het kleinste leeftijdsverschil heeft, Stans of ik. ;)

Terug
Bovenaan