Kletshoek

Hey meiden,

In het begin waren we nog maar met een paar en nu wordt de groep steeds groter en da's alleen maar mooi, want ik gun iedereen die kinderwens heeft een uk!!!

In het begin waren er wel van die kletstopic, dat vervaagt nu een beetje, toch gooi ik er weer 1 in. We merken wel of het een suc6 wordt of niet.

Je kunt er van alles in zetten, belevenissen van vandaag, gedachtes, enz.

Liefs grotebroer

Gisteren was maar een rare dag, ik zag als een berg tegen de echo op. Daarna gewerkt, maar dat ging op de automatisch piloot en nu is alles wat meer aan het bezinken, het is echt zo...!!!

M'n zoontje is nu naar de psz en eigenlijk moet ik van alles doen, maar er komt maar weinig uit m'n handen. Poes ligt op schoot en jullie ook! ;) Ik vind het allemaal wel prima. Vanmiddag weer aan 't werk, van 2 tot 10.

Allemaal een fijne dag!!! Liefs grotebroer

haay haay
gister was ook een rot dag voor mij.. ik kon alleen maar huilen! ik kreeg zo een onzeker en bang gevoel wat als het weer fout gaat dat is elke dag de enige vraag die ik binnen krijg.
ik wil wel genieten maar dat gaat gewoon nog niet, maandag naar de vk voor een echo daar zie ik erg tegen op omdat elke keer als we een echo kregen er slecht nieuws was.
vorige echo was er wel wat te zien maar het leefde niet meer en het bleef nog een maand in mijn lichaam zitten, die angst zit er nu nog steeds.
ik heb wel hele andere kwalen dan de vorige keer zoals, misselijk-braken-moe-darm klachten... maar elke keer als ik naar de toilet ga dan is die angst er weer dat ik wat zie dat op bloed lijkt (kan natuurlijk onschuldig zijn).

verder gaat het leven gewoon door! ben deze week extreem veel vrij dus veel afleiding heb ik ook niet..

meiden allemaal een fijne dag :D liefs

Goed idee van je grote broer! en wat fijn dat je echo goed was! vanmiddag mag ik ook gaan werken en sharon is ook naar de peuterspeelzaal haha.. zo ff halen... zou eigenlijk naar de schoenenwinkel gaan om voor nieuwes te kijken maar kom niet makkelijk van de stoel af hihi! Heel herkenbaar!

Shaan: is idd ook moeilijk dan he om positief te blijven als je al hoop meegemaakt heb! We zullen je blijven steunen en blijven ook duimen dat het goed zit! een dikke knuffel voor jou!

hey meiden!

grote broer super dat je echo goed was !! Gefeliciteerd!

Shaan: hou goeie moed!!! zoals inkie al zei we zijn er allemaal voor je!

Ik ben heel erg onrustig in me kont en ondertussen verschrikkelijk moe!

Ik ben alleen maar aan het kijken op deze site op babydump en dat soort sites! boeken die ik van moeders voor moeders heb gehad en kan alleen maar nadenken over mijn baby en wanneer de echo is bladiebla.

Hoe het in mijn hoofd gaat is echt doodvermoeiend!! en onder tussen kan ik ook nog is niet poepen!!
Herkent iemand dit? dat hypere in je hoofd, gaat dit nog over?? :)

Verder wil ik niet zeuren want ik ben hartstikke blij! :) Dikke kus voor iedereen!

He Amanda...Dulcolax druppels halen heb ik bij de eerste 2 ook gebruikt. Dat werkt super goed.

en ik heb al een babykamer besteld hoor bij de babydump...leker voorbarig maar ach het was nu een mooie aanbieding.

Grote broer ik ben jaloers hoor jij hebt die kleine al gezien ik moet nog 4 weken wachten....

en moe zooooo moe mensen vragen steeds of ik slecht geslapen heb zit de hele tijd te gapen :)

Shaan ik duim voor je dat alles goed gaat meid

dus vroeg mijn bedje in vanavond...weer zal mijn man wel zeggen
groetjes
winx

is vaak de 1e trimester dat jemoe bent... het komt doordat je lichaam moet wennen aan de hormonen en dat er een kleine ukkie aan gewerkt word... hopelijk knap je wat beter op dan!

Terug
Bovenaan