Hey Aman,
Och ja, dat is net zoiets... Het klussen zal dan idd ook lastig worden. Maar wie weet zit het mee! Maar ja, dan kun je er nog niet direct in, daar schiet je dan ook niet zoveel mee op. Wel een leuk vooruitzicht! Ik heb ook zo'n zin in de verbouwing, ondanks alle rommel, het vooruitzicht is gewoon super!!!
Even over die date: ook Ik schrijf bij andere forums en zo ook met een groepje meiden die ik ken van het zwanger worden. We schrijven alleen niet meer hier, maar op hyves.
Het is een close groepje geworden en ondanks dat we al tijden met elkaar (3/4 jaar) hebben we deze zomer pas afgesproken. Het was een erg leuke dag, toch zag ik er als een berg tegenop! Ik vind dat spannend. Is het in de werkelijkheid net zo als op het net? Ik heb daar iets meer tijd voor nodig, hihi!
In dit geval woont iedereen ook ver uit elkaar, van Groningen tot Brabant en zelfs in het verre buitenland. Toen zij uiteindelijk in NL was, was dat het moment!!!
Maar misschien zijn er hier wel een aantal meiden die het super vinden, dat kan natuurlijk
Liefs grotebroer