Kletshoek

Maandag 8 weken, af en toe lijkt het of de tijd voorbij kruipt...

Nog een weekje en dan weer een echo! Ik kijk er naar uit, ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken. Toch voel thet groeiende buikje goed.

Vandaag aan het slopen geweest op een slaapkamer, dat wordt de nieuwe kamer van ons zoontje. Maar dat wordt in het nieuwe jaar eerst onze woonkamer, we gaan nml verbouwen! Hoe plan je het? Niet dus, hihi! De aannemer moest wel lachen, de zoveelste klus waar wat meer spoed achter zit.

Hoe is ie verder met jullie? Hoe voelen jullie je? Al meer mensen het grote nieuws verteld? Wij wachten nu eerst tot de volgende echo. Gisteren net een shirtje bij de Hema besteld, ik ben zo benieuwd naar de reacties!!!

Liefs grotebroer

ja was echt super!!

aah verbouwen!! zo komt het altijd net uit he??
Freek en ik hebben een huis gekocht en dat is in september pas klaar (nieuwbouw) dus dat is net te laat!! lekker hoor die extra stress! ;)

ik had nog een ideetje!

mijn zus heeft ook een keer op zo'n forum gezeten en die had uiteindelijk ook afgesproken met alle meiden.
is dat een keer een idee om te doen???
als de kids er zijn of eerder??

Groetjes aman

Hey Aman,

Och ja, dat is net zoiets... Het klussen zal dan idd ook lastig worden. Maar wie weet zit het mee! Maar ja, dan kun je er nog niet direct in, daar schiet je dan ook niet zoveel mee op. Wel een leuk vooruitzicht! Ik heb ook zo'n zin in de verbouwing, ondanks alle rommel, het vooruitzicht is gewoon super!!!

Even over die date: ook Ik schrijf bij andere forums en zo ook met een groepje meiden die ik ken van het zwanger worden. We schrijven alleen niet meer hier, maar op hyves.

Het is een close groepje geworden en ondanks dat we al tijden met elkaar (3/4 jaar) hebben we deze zomer pas afgesproken. Het was een erg leuke dag, toch zag ik er als een berg tegenop! Ik vind dat spannend. Is het in de werkelijkheid net zo als op het net? Ik heb daar iets meer tijd voor nodig, hihi!

In dit geval woont iedereen ook ver uit elkaar, van Groningen tot Brabant en zelfs in het verre buitenland. Toen zij uiteindelijk in NL was, was dat het moment!!!

Maar misschien zijn er hier wel een aantal meiden die het super vinden, dat kan natuurlijk :)

Liefs grotebroer

Ha meiden!

Onze grote vent is alweer 6 jaar geworden... Was een drukke dag vol met visite... En dan ik zonder glas wijn en zonder sigaretje (accuut gestopt toen ik wist dat ik zwanger was) maar niemand heeft er een opmerking over geplaatst. Niemand verwacht bij ons dan ook een derde kindje...

Verbouwing... Tja, dat staat ons ook te wachten.. Alleen we hebben besloten om dat niet voor deze kleine te wereld komt te gaan doen. Wij hebben destijds van 1 slaapkamer een badkamer gemaakt. Dus hebben we nu geen slaapkamers meer over... We hebben besloten om ons menneke en ons meiske zolang samen op 1 kamer te leggen en als de baby wat groter is, van de badkamer weer slaapkamer te maken. Ik vind een ruime badkamer met bad en apparte douche wel zo fijn straks met een baby erbij... Ook hebben we nu dan nog een wc boven. Als de badkamer weer naar de oude plaats gaat, maken we een inloopdouche met een grote wasbak (of 2 ofzo..) maar meer plek is er dan niet...

Ook ik schrijf nog met meiden van het Oktober2004 forum. Hartstikke leuk. Wij hebben voor de eerste keer afgesproken toen de kids ongeveer een jaar waren. Heel gezellig, maar ook ik zag er best tegenop.. Nu hebben we elkaar inmiddels al een paar keer gezien en is het echt leuk! We spreken dan in Utrecht af. Maar voor diegene waar het echt te ver voor is, is het wel jammer, want die hebben misschien het gevoel buiten de boot te vallen.

We kunnen straks misschien wel kijken wie er bij wie in de buurt wonen en dan kijken of iemand een keer iets wil afspreken.

Nou... Morgen duimen voor een goede echo (15.30) en ik laat t jullie morgen avond weten!!

Terug
Bovenaan