Kletshoek

Ja, het gaat over! Te minste dat was bij mij wel zo, hihi!

Gisteren was een lange (werk)dag veel problemen onder bewoners, echt vermoeiend! Blij dat ik vandaag gewoon vrij ben. Morgen hoef ik maar eventjes heen, vrijdag 8 uurtjes en dan...weekend!!!

Ik weet niet hoe het kan, maar ik heb al een buikje. Dit is mijn 4de zwangerschap en hopelijk mijn 2de uk. Bij ons mannetje werd mijn buikje pas zichtbaar rond de 20 weken, alles was toen nog super strak.

Hoe dan ook eenmaal op kantoor vroeg een collega hoe het ging, zij weet ervan. Ze waarschuwde me, als ik zit dan is het toch echt zichtbaar... En dat terwijl ik mijn kleding er al op heb aangepast. Ik hoop het toch echt nog even stil te houden! Toch geeft dit groeien me heel veel zelfvertrouwen, het gaat goed met ons ukje!!!

liefs grotebroer

oooh wat heerlijk zeg!! geniet daar lekker van!!

ik heb eigenlijk een beetje stress vandaag,
me " ongesteldheidskrampjes" waren al 2 dagen bijna niet meer aanwezig.

Vandaag heb ik het wel weer. niet eens heel erg hoor maar toch schrik ik er weer van.

Het is nog steeds normaal toch?? ik ben zondag 6 weken?

Kus!!

Amanda,

Ik had dat in het begin ook en het is nu stukken minder, eigenlijk niet meer...af en toe met vlagen. Alles was goed, dus het zal er wel bij horen. Bandenpijn krijgen we wrs nog wel genoeg, hihi!

Liefs grotebroer

haha je dat denk ik ook wel ja!

ik voel me ook al weer beter.
ik moet de positieve spirit er alleen even inhouden want, deze keer gaat het gewoon goed! :)

Het stomme is ik hoor het van iedereen: het hoort er bij! maar soms kan de stress je toch te pakken krijgen.

bedankt grote broer!! op naar de bandenpijn dan maar :)

Begrijp je toch wel amanda die stress... o als het maar niet dat is! heb ik ook heel erg... en idd hou ik het op de bandenpijn! zolang je geen bloed verlies is er niks... denk ik altijd...

dikke knuffel voor jullie allemaal!

Dan klets ik maar meteen mee....

Heb vandaag zo'n rare dag...Lijk wel een emotioneel wrak ofzo vandaag.. Als eerste werd ik vanmorgen wakker met het gevoel van IK MOET MIJN GEHEIM KWIJT... Aangezien ik bij alletwee de kids op het jongegezinnen forum heb geschreven (en van mijn dochter ,Oktober 2007, hebben we nog steeds een groep meiden, waarmee we ook om de paar maanden afspreken) wilde ik me graag weer bij dit forum aansluiten. Dat heb ik net dus gedaan en nu had ik net mijn eesrte berichtje terug en kreeg ik ineens tranen.... Zo fijn dat ik er eindelijk over kan kletsen.. En dan is mijn kleine mannetje zaterdag jarig en dus bezig met de voorbereidingen, ook weer tranen.... Pffff, echt emo hoor....

MamaBo,

Gewoon gezellie meedoen!!! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Ik vind het forum ook prettig, de meeste dingetjes ben je vergeten hoe het was en vriendinnen ook en we zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje en da's erg prettig.

Bandenpijn werd ik erg onrustig van, maar al pratende hier kwam ik er achter dat er veel meer meiden zijn en dan is het weer rustig in de bovenkamer, hihi!

Hoeveel kaarsjes mogen er zaterdag op de taart?

Liefs grotebroer

ooehh gefeliciteerd alvast!!

Ik vind het ook heerlijk dit forum !!
je kunt grappige verhalen delen en als je je ergens zorgen over maakt is er altijd een antwoord van iemand echt te gek!

Ik heb gister opgepast op het meisie van een vriendin van mij! 3 maanden super schattig!!!

zo werd t wel heel echt freek en ik op de bank met zo'n kleine :)!

Terug
Bovenaan