Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ooooh wat ontzettend spannend RJAMM, ik hoop dat t echt helemaal uit blijft nu.... !!!
Das balen zeg cilliex! Ik weet niet of je t al doet maar ik zou echt ovutestjes gebruiken maar ach misschien is t deze x wel raak dus nog niet te druk om maken!!!
Ik duim voor jullie en ukkepuk voor een extra mooi begin van t nieuwe jaar!

Wat vervelend cilliex!! Ik heb er helaas ervaring mee dat die cyclus zo lekker zijn eigen gang gaat dus ik zou dan toch ook ovulatietesten gaan gebruiken...natuurlijk hoop ik van harte dat je die dingen niet meer nodig gaat hebben :)

Owww dames is ben zo luiiii mijn god maar ook gewoon niet zo fit...duurt altijd een halve dag voordat ik mezelf weer een beetje mens voel... lang leve de hormonen en ik denk ook de diabetes....
Ik heb wel braaf gedoucht en ik ga zo aan school beginnen...maar had al drie uurtjes aan school willen werken dus de planning loopt niet helemaal zoals ik wilde XD

Liefss

Jaa idd, zat net ook even te kijken maar ben al 1 dag 'overtijd'.

Hier ook lekker lui, heerlijk met een dekentje op de bank series kijken! Moet kunnen toch!

Liefs

Ja moet zeker kunnen ik heb net een poging gewaagd maar de bonkende hoofdpijn besluit mij te doen terug te transporteren naar de bank nu met 2 paracetamol en neusspray jeujjj...

Straks om 18:30 eten maken voor manlief...en wie weet als de hoofdpijn zo weg is dat ik dan nog wat kan doen :)

Ow dus 1 dag overtijd ja nu nog ff een paar dagen erbij met leuk nieuws dan is het prima!

ah, getsie wat balen, @cilliex!:-( .

ondertussen ben ik met alle liefde flink wat eelt op mijn duimen aan het vergaren voor @RJAMM...ik hoop maar dat ook nu geen nieuws goed nieuws is en dat je de volgende x hier online je vreugde kunt komen delen.

He balen cillex.
Ik duim met je mee vitanova
Oh supertje heb jij ook nog privé met haar contact?
Idgv als je online komt... We denken aan je rjamm!

Terug
Bovenaan