Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Jaa ik dacht ook meteen heb je privé contact?
Ze had hier al gezegd dat ze bij haar man is maar ok misschien moest je t voor de zekerheid nog even hier neerzetten. Maar we horen wel van rjamm zodra ze weer online kan :) ben benieuwd hoe t met je gaat!
balen cilliex ..

Wij slaan een maandje over..
Gaan begin feb naar Disney, dus vanaf feb gaan we er weer voor. Dus hoop dat jan jou maand word koekie!!

Lieve meiden allemaal,

Ik wens iedereen alvast een mooie jaarwisseling.
Dat het voor iedereen hier een prachtig jaar mag worden of het nou de baby's gaan zijn die geboren mogen worden in alle gezondheid of dat het nieuwe zwangerschappen gaan zijn. (Waar we met z'n allen natuurlijk enórm op hopen!)
Veel liefde en geluk voor 2015 meisjes! Liefs van mij

Hellow ladies!

Ook vanuit hier een fantastisch uiteinde toegewenst! Dat jullie allemaal gezonde kindjes mogen krijgen en voor degene die graag zwanger willen worden onwijs veel vruchtbare lucht toegewenst!!

Erg balen dat er niet nog een paar op de valreep mee konden 2015 in maar dit wordt dan jullie jaar zullen we maar zeggen!!

Heel.veel liefs en geniet van de oliebollen en alcoholvrije wijn of champagne hahaha

Xxxxxx Annemarie

Hear,...hear!!!... mooi gesproken @sollune! Daar sluit ik mij heel graag bij aan;-).

Oh,..hahah @annemarie bijna tegelijk!!! in aanvulling op jouw bericht voor de zwangere dames: Faber heeft lekkere alcoholvrije wijn en bubbels!!! Te koop bij Gall en Gall.

Terug
Bovenaan