Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Dank jullie wel! Alles gaat best goed gelukkig en zeker zoals verwacht! Xxxx

Ook hier nog een hartelijk gefeliciteerd, annemarie! Hoe is t nu met je? Wanneer mochten jullie naar huis? Hopelijk heb je een fijne kraamtijd:)

Dank je wel @vitanova79
Ik mocht zondag 1 maart naar huis :)
Het gaat op zich erg goed, ik geef borstvoeding en kunstvoeding in de nacht. Die combinatie is ideaal! Ze komt maar 1 x in de nacht en verder ongeveer om de 3 a 4 uur :)
Ik merk dat ik echt rustig aan moet doen ik blijf pijn in mijn buik hebben... gisteren was het zodanig erg dat ik ervan moest brullen.
Dus dat herstel gaat net ff iets minder makkelijk dan ik dacht.

Maar goed als we weer een week verder zijn zal het hopelijk anders zijn :)
Zondag ga ik pas voor het eerst naar buiten ik hoop dat alles goed gaat :)

Hoe is het verder hier??

Xxxxx liefs Annemarie

Lieve Annemarie,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!! En wat een mooie naam. Sorry dat ik nu pas reageer maar lees deze topic niet zo veel meer. Ik las het nu net pas. Hopelijk verloopt alles voorspoedig en kun je heerlijk genieten. Het is je zo gegunt.
Dit weekend heerlijk weer dus wie weet lekker naar buiten.
Nogmaals geniet er van.
Xxx

Dank je wel lieve rjamm!!
Ik las iets over een hsg in april bij jou?
Ik wil je enorm veel succes wensen :)
Laten we dan hopen dat dat DE oplossing is voor jou en je man.
Je hebt nu al zoveel geduld gehad het moet er nu maar eens van komen vind ik!!
We zijn gisteren en vandaag naar buiten geweest met Dani, dat was toch wel fijn hoor :)
Ook al sterf ik nog van de pijn aan mijn wond je krijgt een boost van dat lekkere weer en het zonnetje!
Dani moest brullen op het terras, dat was even ow jee ow jee kijk ik geef borstvoeding maar had niet de juiste kleding aan om dit makkelijk te doen due ik ben gauw binnen gaan zitten om te voeden dus gered hahaha
Vandaag vroeg ze om de 1 a 1,5 uur om borstvoeding en dat was de bekende regeldag, dus ik heb ze vanmiddag ff flesvoeding gegeven en nu ligt ze prinsheerlijk te slapen.
Ach ik geniet in ieder geval enorm van mijn poppetje en we gaan een betere tijd tegemoet lekker weertje etc!!

Hoe gaat het met jullie dames!!
???

Xxxxx

@Annemarie: wat fijn, lekker naar buiten. Hopelijk gaat de wond elke week een stuk beter en heb je er snel minder last van!

Hier rustig, morgen maar weer eens testen. De cycli werden steeds korter, maar nu toch weer op dag 40 geloof ik morgen. Ik moet nog zien wat t gaat brengen haha

Hoe ist met de andere dames?

Hoop dat je snel opknapt Annemarie!
Niks is zo vervelend om belemmerd te worden Door pijn.
Nog even rustig aan doen maar!

Spannend Shivan. Zou leuk zijn als je positief test! Welke ronde zit jij nou?

Hier gaat alles wel goed hoor.
Probeer t een beetje los te laten.

Xxx

Hoi ben ik weer!
Vanmorgen getest, dag 40 in cyclus, negatief helaas :(... Dus maar ff wachten op menstruatie dan. Hier heb ik zo'n hekel aan. Ben nog met ronde 3 bezig. Nouja wie weet, ik wacht momenteel gewoon rustig af, en ik ben ook nog niet ernstig teleurgesteld ofzo... Hopelijk blijft t zo, maar zou liefst toch een positieve test krijgen natuurlijk!

Veel succes aan de andere dames.

Terug
Bovenaan