Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Oh had je gister getest dan snap ik dat je nog niet hebt gebeld. Dat is heftig dat je een punt achter je relatie hebt gezet na zo lang bij elkaar te zijn geweest.
Misschien vind je het vervelend als ik het vraag maar ben je wel zwanger van je ex ? Als je er geen antwoord op wilt geven hoeft dat niet hoor.

Jeetje ukkepuk heftig! Toen ik zwanger was van mijn dochter was ik alleen...na 5.5 jr toen gestopt met de relatie alles is goed gegaan dus dat lukt jou vast ook :)

Ik liep hier al langer tegen aan te hikken. We hebben samen een meisje van 3.5 maar ik ga er zelf aan onderdoor. Hij wist niet dat dit zo speelde schrok ervan wou nog een kans.. en dacht aan dingen waar mijn hoofd niet naar stonden. Vandaag de knoop doorgehakt. Hij is bij zijn ouders praten en die zullen van alles gaan proberen. Nu stevig in mijn schoenen proberen te blijven staan... het is nu verdrietig maar het zal veel rust brengen.. Koekie85; ) ja zwanger van hem... dankjewel Annemarie33

Jeetje ukkepuk heftig allemaal maar goed van je dat je,je eigen gevoel volgt. Als jij je niet prettig voelt bij deze relatie moet je voor jezelf kiezen.
Succes met je zwangerschap !

Hey dames!

Gistermiddag ben ik bevallen via een keizersnede van onze dochter Dani Emma...ivm met hoge bloeddruk hebben ze me woensdag gehouden en gisteren om 15:06 bevallen :)
Ze woog maar liefst 5090 gram! Dus dit was de goeie manier :)
Alles gaat goed ik geef toch borstvoeding... eerst wilde ik dit niet maar Dani drinkt goed en ik voel me best goed.

Nu lekker genieten en nog ff gestationeerd in het ziekenhuis, zondag waarschijnlijk naar huis toe.

Jill is een supertrotse grote zus!

Xxxx

Gefeliciteerd meid! Wat een mooie naam!
En wat een flinke dame, maar goed idd dat ze via een keizersnee is gekomen!

Geniet van alles meis!

Xxxx knuf

Hartelijk gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles zoals je hoopt en zoals je verwacht, lekker genieten van elkaar!

Terug
Bovenaan