Kletstopic weer op pagina 1

Hey sparkle,

Wat ontzettend verdrietig voor je zus. 18 weken al, en dan nog je kindje verliezen. Ik weet nog dat je zo blij was dat ze naar je toe kwam met het goede nieuws, omdat het zo lang had geduurd. Wat vreselijk voor haar, voor jou, voor de familie.

Sterkte.
wenser

Hi,

Handig weer op de eerste page...
ja, we zijn er kapot van...t is moeilijk te behappen, maar ik ben blij dat ik ze straks kan zien..!

Hoe gaat het met jou verder? k dacht dat ydnew iemand anders was...maar dat had ik dan zeker verkeerd gelezen..haha..

Nog n week voor ons, en dan moeten we weer naar de kliniek, krijgen we zo'n beetje alle uitslagen van ons beiden..spannund! maar ben blij dat het dichterbij komt...

Ga lekker in de tuin werken! genieten van mn middag vrij..

groetjs Sparkle

Hi,

Handig weer op de eerste page...
ja, we zijn er kapot van...t is moeilijk te behappen, maar ik ben blij dat ik ze straks kan zien..!

Hoe gaat het met jou verder? k dacht dat ydnew iemand anders was...maar dat had ik dan zeker verkeerd gelezen..haha..

Nog n week voor ons, en dan moeten we weer naar de kliniek, krijgen we zo'n beetje alle uitslagen van ons beiden..spannund! maar ben blij dat het dichterbij komt...

Ga lekker in de tuin werken! genieten van mn middag vrij..

groetjs Sparkle

Hoi Sparkle

Ik heb het gekopieerd, wenser had dat geschreven.

Maar las wat er is gebeurd, heel veel sterkte voor jullie allemaal, maar vergeet vooral jezelf ook niet zeker niet in deze moelijke tijd.

Gr WEndy

Heel slim dat jullie het topic hebben verhuisd want voor een must zoals ik heb ik dus alle verhalen gemist die op de andere pagina staan. Ben er net even voor gaan zitten en "leuk" om zo wat meer over iedereen te weten te komen en fijn dat iedereen gewoon zijn gevoel kan tonen.

Voor de meiden die toch wel moeite met de zwangerschappen en de verse baby's om hun heen hebben. Schaam je niet - uiteindelijk is het jaloezie en dat is menselijk (anderen krijgen wat jij nog niet kan krijgen).

Sparkle, inderdaad wat een heftig verhaal en oooh zo dubbel allemaal......

Hier gaat alles zijn gangetje. Deze week/weekend ergens mijn eisprong. Toch maar weer eens aan de ovulatietesten. Zit onder de pukkels maar verder voel ik nog weinig aankomen.
We zijn erg druk met een verbouwing (aanbouw). leef momenteel in een chaos en tussen de bouwlieden - maar het wordt erg mooi:). Hopelijk is eind april alles af!

Oh ja, begin ook weer last te krijgen van hooikoorts. Moet er echt iets voor gaan halen want anders is het straks niet meer te houden. Voor het tweede jaar maar aan wat minder effectieve medicijnen want ook als je zwanger wil worden mag je niet alles slikken - gek word ik ervan;-)

Doei doei

Hay meiden,

@ Wendy: OK, thanks, snapte het al niet meer..haha

@ Moeska: k weet er alles van, die rommel in huis met verbouwen...! maar t resultaat is altijd leuk...
gelukkig geen ervaring met hooikoorts zelf...
Over die jaloezie...k weet t niet...vind het ook niet goed als het te erg gaat worden, maar het is logisch dat je er wel wat last van hebt, als je zo graag iets wilt...

@ Ano: bedankt voor je complimentje, zo zie ik het ook wel ja, t heeft wel iets hoopvols in zich, t heeft voor mij ook wel n mooie betekenis, een sparkle van hoop, iets moois, iets vrolijks.

Heerlijk in de tuin bezig geweest, daar krijg je wel weer nieuwe energie van, zo mooi om alle knopjes weer op te zien komen! hopelijk wordt mn tuintje dit jaar weer iets mooier, nu t 3e jaar, en dan begin je toch steeds meer te krijgen hoe je het wilt hebben.
Ook nog ff mn andere hobby bezigen, lekker wat bakken...niet goed voor mn lijn..haha, maar je moet toch wat lekkers hebben voor je visite ;-)

groetjs !
Sparkle

@sparkle:
wat verschrikkelijk wat er met je zus en haar kleine kindje in haar is gebeurt.
18 weken...ga je er toch vanuit dat je de spannende periode wel een beetje achter je hebt.

Wij mogen woensdag na de pasen voor het eerste gesprek bij de gyn.
Lekker snel al.Ben gister helaas weer ongesteld geworden.
groetjes Fleur

@sparkle:
wat verschrikkelijk wat er met je zus en haar kleine kindje in haar is gebeurt.
18 weken...ga je er toch vanuit dat je de spannende periode wel een beetje achter je hebt.

Wij mogen woensdag na de pasen voor het eerste gesprek bij de gyn.
Lekker snel al.Ben gister helaas weer ongesteld geworden.
groetjes Fleur

Terug
Bovenaan