Kletstopic weer op pagina 1

@moeska
ik heb iets van 3 maanden ovulatietesten van sensitest gebruikt. Als ik nu achteraf de kalender bekijk klopte het precies.
Want na een positieve test werd ik steeds een vast aantal dagen later ongesteld.Heel bizar,dat zag ik van de week pas.
Ik heb er wel een eisprong mee gevonden,als er een streepje kwam teste ik soms wel 2 keer op een dag.Zodat ik zeker wist wanneer de meest positieve test was.
Helaas in ons geval,ben ik nog niet zwanger.
Heb wel regelmatig positieve verhalen gelezen dat mensen wel heel snel zwanger werden,nadat ze met ovulatietesten een eisprong hebben gevonden.

@sparkle: wat gaan jullie bij de gyn doen woensdag?Krijgen jullie uitslagen?
Succes in ieder geval.

gezellige paasdagen allemaal,
groetjes Fleur

@moeska
ik heb iets van 3 maanden ovulatietesten van sensitest gebruikt. Als ik nu achteraf de kalender bekijk klopte het precies.
Want na een positieve test werd ik steeds een vast aantal dagen later ongesteld.Heel bizar,dat zag ik van de week pas.
Ik heb er wel een eisprong mee gevonden,als er een streepje kwam teste ik soms wel 2 keer op een dag.Zodat ik zeker wist wanneer de meest positieve test was.
Helaas in ons geval,ben ik nog niet zwanger.
Heb wel regelmatig positieve verhalen gelezen dat mensen wel heel snel zwanger werden,nadat ze met ovulatietesten een eisprong hebben gevonden.

@sparkle: wat gaan jullie bij de gyn doen woensdag?Krijgen jullie uitslagen?
Succes in ieder geval.

gezellige paasdagen allemaal,
groetjes Fleur

HI fleur,

Ja, wij krijgen woensdag zo'n beetje alle uitslagen, van de bloedtesten die ik afgelopen cyclus heb laten doen, voor mn hormoonwaarden. HSG wordt besproken, en er wordt een uitgebreide (dure! :-o) sperma test gedaan en s middags besproken. Ben er wel n beetje gespannen over.
Daarna bespreken we ook hoe we nu verder gaan....

Sparkle

Hi,

Vroeg me dit weekend af...hoe gaan jullie om met het vertellen aan familie. Vooral wanneer je behandelingen ingaat..wisten zij altijd van het tijdstip af? Mn familie weet van af van onze situatie, en weten ook dat we waarsch. behandelingen moeten gaan krijgen, maar zou het toch graag een soort 'verrassing' willen houden wanneer we hoe en wat doen....en als er misschien een zwangerschap uit voort komt dat niet iedereen zoiets heeft van...o, dat wisten we allang ;-)
Hoe gingen jullie hier mee om?

sparkle

He meiden,

Bedankt voor de tuintips. Hibiscus is inderdaad erg mooi, ik heb alleen geen ruimte om planten binnen te halen. Heb al twee planten die ik ieder jaar binnen moet zetten, en dat is al behelpen (oa. een flinke citroen). Duizendschoon klinkt leuk, zal ik eens opzoeken. Hortensia heb ik inderdaad ook een nieuw soort: een klimhortensia. Die loopt nu uit, dus ik ben benieuwd. Verder 1 wand met clematissen, die bloeit enorm in de zomer. Ben ook gek op magnolia, maar die worden wel erg groot, een hele boom. Dat gaat iet passen ;-)

Ik heb heel veel ervaring met ovutesten (denk wel 18 cycly ofzo). Heb die van predictor, van kruidvat en van sensitest gebruikt. De eerste was goed en vrij nauwkeurig), de tweede bleef te lang 'uitslaan' ( dus onnauwkeurig en bij de derde werd de streep niet donkerder dan de controlestreep (nooit dus, terwijl mijn temp wel omhoog ging).

Sterkte iedereen die in de wachtweken zit, op uitslagen wacht, onderzoeken moet ondergaan!

Sparkle; ik heb wel verteld waar ik mee bezig was op werk en bij de naaste familie, toen ik al die onderzoeken had. Moest toch regelmatig op rare tijden van werk weg van werk. Een echte behandeling heb ik niet gehad natuurlijk. Maar je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt.
Ik hoop op goed bericht woensdag!
Wenser

hoi Wenser,
bij mij werden,bij de ovulatietesten van sensitest, de streepjes even donker.
Maar de 1 werd ook niet donkerder dan de ander,net als bij jou.
Maar als ik 2 gelijke streepjes had,was het wel net voor de eisprong.
groetjes Fleur

hoi Wenser,
bij mij werden,bij de ovulatietesten van sensitest, de streepjes even donker.
Maar de 1 werd ook niet donkerder dan de ander,net als bij jou.
Maar als ik 2 gelijke streepjes had,was het wel net voor de eisprong.
groetjes Fleur

@sparkle,
hoe is het?
al nerveus voor morgen?
Ik ben niet echt zenuwachtig,maar denk er wel veel aan.Ben zo benieuwd wat ons te wachten staat.
Nou meid,veel succes morgen,
ik zal morgen even laten weten hoe het afgelopen is.Wij moeten er morgen om 10 uur zijn.Lekker op tijd dus.

groetjes Fleur

Terug
Bovenaan