Kletstopic weer op pagina 1

Dag allemaal,

Heerlijk inderdaad dat alles langzaam weer uitloopt. Mijn tuin is nog een zooitje, we hebben deze twee jaar geleden verhoogd en betegeld. Vorig jaar bakken gemaakt en ene paar planten neergezet en tuinmeubels. Dit jaar wil ik de rest gaan aanplanten, maar ik vind dat best nog moeilijk. Het is niet heel groot, maar ik wil er wel een 'tropisch' geheel van maken. Ik heb al een palm en twee yucca's, een klimhortensia, een clematis en een rood boompje waarvan ik de naam niet weet met kleine witte bloemetjes. Ik heb een olijf in pot, maar die heeft denk ik de winter niet overleefd. En een citroenplant in pot, die ik eigenlijk graag in de volle grond wil zeten in de hoop dat ie dat volgend jaar oveleeft als ik m inpak. Iemand nog tips voor laagblijvende planten om mijn border mee op te vullen (een beetje een mix, met bloemen en gekleurde bladeren...)

Sparkle: spannend, volgende week de uitslagen.
Fleur: balen dat je weer ongesteld bent geworden, sapnnend om nu je eerste gesprek in te gaan.
Moeska; wij zijn ook nog steeds (3,5 jaar) bezig met stukje bij beetje het huis aanpakken. Nu geen grondige verbouwingen meer, maar wel schilder, schuur en dat soort werk. Is toch je hele huis weer een zooitje!

Fijne pasen allemaal, geniet (iig. vandaag) van de zon (ik neem vanmiddag ook iets eerder verlof, mijn man is de hele dag vrij).
groetjes
wenser
(En tips over mijn tuin zijn welkom ;-)

Hmmm, sorry Wenser - geen groene vinger;-)!

Ben weer eens wederom in de war.... Zou ergens deze week dit weekend mijn eisprong moeten hebben en deze voel ik altijd erg goed aankomen. Maar lijf geeft helemaal niks aan (alleen meer pukkels) en de ovulatietest ook niet.....

Wat zijn jullie ervaringen trouwens met ovulatietesten?

Fijne paasdagen trouwens allemaal!

Ga verder met de was op zolder, beneden ligt de hele woonkamer in puin en kan de rotzooi gewoon niet aanzien, nog even (ha ha).

Liefs

Hi meiden,

@ Wenser, heerlijk he, bezig zijn in de tuin! T is nu t derde jaar dat wij n beetje n bloementuin hebben, dus dan begint alles n beetje meer vorm te krijgen. Ik heb zelf n hele stapel bloembollen gekocht dit jaar, die komen tenminste terug...Ben ook niet zo goed in al die namen....k strooi meestal ook n hoop zaad, in de hoop dat er iets moois komt wat steeds terug komt. Ik ben zelf verliefd op mn hibiscus! maar die moet je wel binnenhalen in de winter...prachtige bloemen komen daar uit...

@ Moeska: wat vervelend..heb je dat nog nooit eerder gehad? Ik heb zelf 2 (eigenlijk 1,5) keer ovulatie testen gedaan. De eerste keer had ik n eisprong, de tweede keer heb ik geprobeerd het te redden met de testen die ik over had, en toen kwam er niet echt wat uit, haha, waarschijnlijk te zuinig geweest... want had eigelijk te weinig testen.
Hier ook nog n berg was op te vouwen (en de nieuwe zit er al weer in ;-) )

@ Fleur, spannend Woensdag...zelfde dag als wij weer gaan. Hopelijk krijg je snel wat meer duidelijkheid!

@ Wendy: hoe gaat het met jou?

Nou, meiden fijne Pasen allemaal, en geniet van je vrije dagen...!

liefs, Sparkle

O, heb de naam gevonden van een die ik erg mooi vind...gewoon gezaaid en komt ieder jaar groter terug: Duizendschoon. Heeft groene bladeren en er komen verschillende kopjes met rood, paars, wit, roze tinten uit...! Blijft vrij laag, maar als border moet je dus wel goed oppassen die ie niet overal gaat waar je niet wil ;-)

doei

Hier gaat alles goed hoor, zit nu weer in de wachtweken, maar ja, hoop nergens meer op, ga ervan uit dat het ivf gaat worden dan valt het altijd mee. Alleen mn gyn heeft er nog alle vertrouwen in, maar ik vroeg of er een wachtlijst was en die is er niet, want wij meoten dan naar ander ziekhuis, maar ze zei ik weet neit of je toegelaten wordt, omdat er feitelijk neits met me aan de hand is, ik zei ik dacht het wel, ik ben dan ruim 2,5 jaar bezig ik ga niet langer wachten, het is goed hoelang meot je dan bezig zijn???

Hier wel groene vingers, alleen ons konijn eet dan al het groen op, dus maar niet teveel plantjes erin in onze tuin. Ons konijn loopt zomers altijd los buiten en moet dan weer savonds in zn hok.
Maar ik vind magnolia heel erg mooi, of de hortensia ook erg mooi.

Wij gaan paasweekend bij de ouders langs, overal paaseieren zoeken.

iedereen een fijn paasweekend.

Gr WEndy

Hi Wendy,

Hoeveel IUI pogingen hebben jullie nu gehad? Jullie waren in Jan. begonnen?
Meestal doen ze er 5/6 toch en dan ga je 'automatisch' door naar IVF...lijkt me wel frustrerend hoor...
Pff...k zit wel heel veel op dit forum vandaag..haha...maarja, mag wel op n dagje vrij toch?

grtz Sparkle

hallo,
ik heb geen groene vingers dus daar kan ik niet mee helpen.
ik had vandaag een positieve ovulatie test, en ga morgen dus weer een eind rijden voor de iui.
ik hoop zo dat het voor de laatste keer is maar weet echt niet meer wat ik er van moet denken.
wel met mijn man afgesproken dat we nu langer gaan wachten met de zwangerschapstest en niet meer naar de test datum gaan toeleven, maar dat is makelijker gezegt dan gedaan ben ik bang.
iedereen fijne paasdagen,en geniet van de vrije dagen.
ik moet helaas bijde dagen werken maar dat weet je als je in de zorg werkt.
groetjes dreamer

hallo,
ik heb geen groene vingers dus daar kan ik niet mee helpen.
ik had vandaag een positieve ovulatie test, en ga morgen dus weer een eind rijden voor de iui.
ik hoop zo dat het voor de laatste keer is maar weet echt niet meer wat ik er van moet denken.
wel met mijn man afgesproken dat we nu langer gaan wachten met de zwangerschapstest en niet meer naar de test datum gaan toeleven, maar dat is makelijker gezegt dan gedaan ben ik bang.
iedereen fijne paasdagen,en geniet van de vrije dagen.
ik moet helaas bijde dagen werken maar dat weet je als je in de zorg werkt.
groetjes dreamer

Terug
Bovenaan