Klok verzetten

<p>Ik ben benieuwd of hier nog goede tips zijn voor as zondag nadat de klok verzet word ! Hier een meisje die meestal wel rond 6.00 wakker is dus dat zou betekenen dat we weer terug gaan naar de 5.00 en we zijn zo blij dat dat er nu uit was... ik ben benieuwd of er mama’s zijn met ervaring hier mee ?!</p><p> </p>
 
Hoi,
Over het algemeen pakken ze dit zelf wel goed op.
Wat je kunt doen is de bedtijd nu wat gaan verlengen dat ze hopelijk later wakker wordt in de ochtend.
Dus normaal (voorbeeld) 19:00 uur naar bed, vanavond 19:15, overmorgen 19:30 etc.

Mocht dat niet lukken dan op zondag de bedtijd gaan verlengen met het ochtend en middag slaapje zodat je savonds op de nieuwe tijd uit komt met naar bed brengen.
 
Hallo, 
 
Ja zo ben ik dat nu ook al het doen. 
Nu iedere avond steeds een beetje later naar bed. Normaal gaat ze rond half 7, 7 uur naar bed. Ik wil dit zo iedere dag rekken dat ze zaterdag om 8 uur het bed in gaat, en dan hopen dat ze niet teveel last heeft van dat uurtje.
 
 
 
Oooh jeetje ja! Zit daar ook al een paar weken over na te denken! Vrees ook weer voor de 5 uur show in the morning...??
Maar goede tips idd hierboven, misschien ook maar eens proberen om de komende dagen steeds n beetje te rekken... 
En anders vrees ik dat ik weer een aantal dagen heeeeeeel vroeg beneden ben met hem hahaha!   
 
Ik ga dat vanaf morgen ook maar proberen maar ben bang dat dat niet werkt want soms ligt ze nu ook wel eens een half uurtje later en dan is ze net zo vroeg wakker haha! Of werkt dat anders als je het opbouwt !?
Ooooneee moet er niet aan denken weer vijf uur in de ochtend op te zitten! Was elke x rond half 7 maar laatste dagen weer gerust om 5.45 vreselijk in die donkere koude dagen ! 
 
Als ze bij ons zo vroeg wakker is dan leggen we haar nog tussen ons in.
Soms dommelt ze nog weg en is het toch weer een uurtje later.

Ik hoop ook dat het geen 5 uur show wordt haha.

Aan de andere kant hebben we dit na het ochtend slaapje alweer rechtgetrokken.
Ze gaat in de ochtend heel moeilijk naar bed. Meestal pas rond 10/10:30.
Dat wordt nu dan dus gewoon 9 uur hehe.
 
[quote quote=10258106]Als ze bij ons zo vroeg wakker is dan leggen we haar nog tussen ons in. Soms dommelt ze nog weg en is het toch weer een uurtje later. Ik hoop ook dat het geen 5 uur show wordt haha. Aan de andere kant hebben we dit na het ochtend slaapje alweer rechtgetrokken.Ze gaat in de ochtend heel moeilijk naar bed. Meestal pas rond 10/10:30.Dat wordt nu dan dus gewoon 9 uur hehe.[/quote]
Haha nou, als wij ons zoontje nog tussen ons in gaan leggen is dat voor hem een groot feestje! Dan komt er van slapen heel zeker niks meer terecht ?!
Ach ja, we gaan het meemaken. Ben benieuwd volgende week, hoe ze het allemaal doen! ?
 
Hier is tussen in leggen ook absoluut geen optie ze ziet dat ook echt als 1 groot feestje ! ?
Achhh ze is hier ook nog eens flink verkouden dus de nachten zijn sws niet helemaal rustig dus we gaan het mee maken indd zondag ochtend ??
 
Terug
Bovenaan