Klok verzetten

Jou zoontje is ook altijd een vroege vogel geweest ! Dat zit er denk gewoon in bij die van ons ?
Oww ja herkenbaar indd wat je zegt over het overdag slapen. Wij zijn hier nu al eventjes op 1 slaapje eerst nog beetje afgewisseld lag er gewoon aan hoelaat ze wakker was s ochtends maar nu eigenlijk altijd nog maar 1 dat gaat goed !
De ochtende zijn soms wel lang maar daarin tegen slaapt ze soms wel 2,5/3 uur achter elkaar dat is ook super.
Jou zoontje was ook wat jonger toch dan mijn dochter ? 

 
Jaaa, heb me dr al heel lang geleden bij neergelegd dat we geen uitslaper hebben, haha! Het zit er idd gewoon niet in bij die van ons!
Dat geloof ik dat de ochtenden soms wat lang zijn, vooral als ze al zo vroeg wakker is! Ik ga (als hij de ochtend weigert te slapen) dan altijd maar even iets met hem doen; boodschappen, stukje wandelen of fietsen enz. Dan rest hij het igg tot de boterham. Ik hoopte altijd dat als ze over gaan op 1 slaapje, dat ze dan sochtends wat langer uitslapen, maar als ik het bij jou zo lees, valt dat dus ff vies tegen, hahaha!
Ja mijn zoontje is iets jonger. Ik geloof n maandje? Hij wordt eind deze maand 16 maanden. 
 
Ja dat doen wij ook vaak in de ochtend even de deur uit dat werkt het beste!
Nou toen ze 1x is gaan slapen is ze wel iets langer gaan slapen want het was voorheen een tijd tussen 5 en 6 maar of het door het 1x slapen komt of gewoon een fase was weet je nooit! Haha! 
En dan hoor ik zo vaak om mij heen nou die van ons slaapt tot 8.00 of zelfs 8.30 dan denk ik echt hoeeee dan!? 
Of dat andere zeggen jeetje het is de laatste vroeg en dan hebben ze het over 7.00 man dat is mijn droom! 
De kleine meid hier is bijna 17 maanden wat gaat het toch hard!!
 
 
Ohh jullie kindjes zijn wat ouder.
Onze dochter is 14 maanden nu.

Merk dat haar slaapjes ook al aan het verschuiven zijn, of het moet aan de sprong liggen. Ze slaapt of pas laat in de ochtend, of gewoon niet. Smiddags kan ook bal zijn en dan slaapt ze maar 1/1,5 uur op een dag.
Gister maar van 12/13:15 geslapen.
De nacht was perfect gelukkig daardoor van 18:45/6:30 haha.
Overdag ook veel vandaag want ze was er helemaal van gesloopt.

Die van ons is ook geen slaper dus haha.
Naar 1 slaapje gaan lijkt me ook best moeilijk. Van 3 naar 2 was zo gedaan maar nu halen ze het net wel net niet.
Gelukkig is een kwestie van eerder op bed leggen dan wel een optie.
 
Terug
Bovenaan