Klok verzetten

Wij hadden het geluk dat ze in de middag een slaap van 3 uur deed, tot 16:45.
Avondeten verlaat naar 18:30 en ze sliep om 21:00 uur.
Werd om 6 uur nieuwe tijd wakker :)
Op zondag al lekker in het ritme van hoe het normaal ook was.

Heeft ook wel veel uitgemaakt dat ze nooit op hetzelfde tijdstip naar bed gaat.
 
 
Hier gaan de nachten eigenlijk supergoed. Slaapt net als gewoonlijk tot 6.00 ongeveer. Alleen overdag is hij compleet uit zn ritme. Middagslaapje is een drama al 3 dagen. Hij is dan savonds echt total loss en is echt n opgave om tot 19.30 uur op te blijven. Waarschijnlijk slaapt hij de nacht daarom zo goed haha! ?
Aaah balen @chantal, dat ze weer om 5.15 uur komt! Hopelijk trekt t snel weer bij!!
 
@chantal, ik vroeg me af of het ritme van je meisje al weer wat is bijgetrokken, of is ze nog steeds zo extreem vroeg?
 
 
Bij ons is het wel veranderd haha.

Zo typisch, ik geloofde de laatste tijd niet echt meer in de sprongen maar nu is de 9e al even bezig en ze wordt bijna elke ochtend om 5 wakker. Om te huilen echt waar!

Vanmorgen thank god weer om 6:30. Die tijd is perfect haha.
 
Nouuuu het is wisselend.. Er zitten dagen bij van 5.30 maar ook van 6.30 dus het is de ene ochtend vroeger dan de andere. Maar voor dat de klok vooruit ging sliep ze de laatste dagen vaak tot 6.30 en dat is nu maar zelde. En bij jou??
Hier ook in sprong 10 dus tja vaak werkt dat ook niet helemaal mee met later wakker worden!
Niempje 5 uur is echt vroeg hè vreselijk! 
Hoeveel keer slapen jullie kindjes nu nog ? 
 
@niempje, poooh 5.00 uur is echt om te huilen idd! Mijn zoontje heeft dat ook n lange periode gehad! Hopelijk komt t door de sprong en is t dus maar tijdelijk!
@chantal, dat is dan echt zo jammer he! Als ze voor het verzetten netjes tot 6.30 uur sliep! 
mijn zoontje slaapt tot n uur of 6.00 meestal, maar laatste daagjes zitten er ook n paar van 5.45 uur tussen... Soms een flinke uitschieter tot 7.00 uur, maar die zijn maar heeeeel zelden (op 1 hand te tellen ?).
Mijn zoontje gaat nog 2x naar bed, hij trekt dat nog niet tot de middag. Hoewel ik merk dat hij zijn ritme wel aan het veranderen is. Vaker dat hij sochtends weigert te slapen. Dan ligt hij een half iur wat te brabbelen en te spelen en daarna huilen dat hij wel klaar is in bed haha. En soms slaapt hij sochtends goed, maar smiddags drama. Ik laat hem nu sochtends als hij slaapt niet langer dan 45 minuten slapen. Liever 30 minuten zelfs, dan slaapt hij de middag tenminste goed en red hij t ook beter tot de avond.
En bij jou?
 
 
Terug
Bovenaan