kloppend hartje gezien???

Ik heb 5 december ons nieuwe mini-mensje gezien met kloppend hartje!

Ben nu 8 weken en 5 dagen!

Wij hebben een kloppend hartje gezien bij 7 weken en  4 dagen en ik ben nu 10 weken en 2 dagen zwanger. 7 Januari heb ik de officiele termijn echo dus dan kunnen we weer binnen spieken . Ik denk wel dat alles goed zit want ik ben kots misselijk de hele dag dus hormonen genoeg. Ik hoop alleen dat ik er deze zwangerschap geen 9 maanden last van blijf houden.

Groetjes Anja

Ik ben net naar de gyn geweest en heb het hartje zien kloppen, ik ben vandaag precies 8 weken zwanger!!!!

Hoi allemaal,
woensdag 10 december een echo gehad. En het hartje klopt.
Ik was toen 8 weken en 2 dagen, nu alweer een week verder.
Tijd gaat snel.
ben 20 juli uitgerekend.

Liefs van Gré

Eind van de ochtend de eerste echo gehad en oh wat waren we zenuwachtig!!
Maar het was super, kloppend hartje gezien en zelfs de armpjes en beentjes zien bewegen, wat ongelooflijk en wat zijn we blij!!!!!!!!!!!!

oh wat ben ik jaloers op jullie allemaal als ik dat zo lees :( ben vanmorgen bij de verloskundige geweest en bij ons doen ze daar zo vroeg dus nog niks aan. dus niks gehoord of gezien en nog niet meer zekerheid dus :( zal echt moeten wachten op de eerste echo bij 12 weken (ben nu 9, maar die 3 week lijken nu nog zooooo lang)

maar wel super voor jullie allemaal om te lezen hoe mooi dat was en dat alles er zo goed uitziet!

Liefs Zoë

Hoihoi,
Nog maar eens proberen om een berichtje te plaatsen, want het lukt steeds niet. Iedereen goede feestdagen gehad? Vorige week dinsdag had ik mijn eerste echo en ja hoor....... een kloppend hartje! Wat is het toch geweldig om zo'n klein wezentje in je buik te zien. Echt onvoorstelbaar gewoon! Echt niet te bevatten, maar zo mooi!. Ik ben zo blij!!!!!!!!!

Fijne jaarwisseling en een gezond 2009 voor moeders en kind!

Groetjes Wendy

Hey meiden,

Hoe is t hier? leuk oud en nieuw gehad?
Ik heb heerlijk genoten van de kinder champagne hihi,

Ik heb afgelopen maandag het hartje gehoord bij de vk..
Wat is dat toch prachtig, de tranen biggelden over mijn wangen.

Allemaal een gelukkig nieuwjaar, en een goede zwangerschap gewenst.. en natuurlijk een gezonde baby!

Liefs masrya 14.2

Terug
Bovenaan