KLOTE ZOOI!!!!!!!

thnx meis van je reactie alleen me ha heeft me wel door verwezen   naar de gyn, maar waar ik boos om ben is dat ze zei dat ik gewoon zwanger kon raken ( nel als gewone andere zonder gyn) terwijl ik gezegt heb dat ik te veel mannelijke hormonen heb, tuurlijk kan ik wel zwanger worden maar moeilijker en kan langer duren maar dat zei me ha niet en nu kom ik bij de gyn en die zegt het zelfde wat ik ook d8 daar wordt ik boos om snap je

nou vandaag bloed geprikt en nu maar 3 weken w8 voor de volgende afspraak, ben nu een beetje bij gekomen maar toch voel ik me nog steeds klote

greetz suzette

heb nog een vraag als iemand nog reageert erop zou hier mee nog naar de ha m het te vertellen dat ze fout zat of niet, want ben wel een beetje boos

Tuurlijk kan je tegen hem/haar zeggen dat je het vervelend gevonden hebt. Ik vraag me alleen of of je huisarts dit had kunnen weten? heb je van jezelf al veel mannelijke hormonen of heb je het nu over de hormonen in de pil die je slikte?
als het de hormonen zijn van de pil, kan een huisarts niet weten hoe je er op reageert als je met de pil stopt. Tenminste dat denk ik.
hoe lang ben je inmiddels gestopt met de pil? En hoelang heb je hem geslikt? De pil legt namelijk je hypofyse, die zorgt voor je cyclus en de hormonen die daar een rol inspelen, in een soort slaap toestand. Ik heb zelf bijvoorbeeld 15 jaar de pil geslikt en kan me zo voor stellen dat het wel eventjes duurt voordat ik een normale cyclus heb (inmiddels duurt die 8 weken en ben nog niet ongesteld). Dat heeft wat tijd nodig bij sommige vrouwen en andere vrouwen hebben zo hun normale cyclus weer terug.

mannelijke hormonen heb ik al voor dat ik d epil slikte zit in me genen , ik slite dus daar ook de diana voor, ben sinds vorig jaar november gestopt dus, best wel een enige tijd

Hoi hoi ik las net je stukje,dat is idd mooi klote.
Hou de moed erin en geef niet op!!

ja dank je heb nu weer een beetje moet er in maar gister zakte me moet er in ik was kwaad en verdrietig te gelijk

Terug
Bovenaan